Dee_cati skrev:2316617Mmmm, sen tar de väl 10% av summar säkerligen....
Maxbelopp på 500 sek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dee_cati skrev:2316617Mmmm, sen tar de väl 10% av summar säkerligen....
foobar skrev:2317077Men vad har du köpt då? Hur mycket pengar talar vi om?
Ska du ha den till race eller väg??piece skrev:2317142Det jag ska ha är en Aprilia RS 250 för runt 25k![]()
Både och var tanken, bor ju ett knappt stenkast från Gälleråsen.Sucka skrev:2317164Ska du ha den till race eller väg??
-dB skrev:2316474du chansar hellre på att köpa något osett än åker 120 mil i onödan, det hade inte jag gjort iaf. jag köpte min hoj 120 mil (tor) hemifrån, bara att låna en skåpbil och köra med en polare. upp o ner på samma dag. min förra hoj köpte jag 60mil (tor) hemifrån och körde den själv hem med min polare i bil bakom.
Hogberg skrev:2316180De flesta tar efterkrav med postväxel.
bara ett tips.
piece skrev:2317142Det jag ska ha är en Aprilia RS 250 för runt 25k![]()
När jag körde lastbil åt dfds förut så var det ibland som man körde ut grejor som det ska uppvisas kvitto på från internetbanken att pengarna har satts in på avsändarens konto.Print screen och skriva ut det på skrivaren räckte.erik skrev:2317378Jepp. Även kontanter går bra upp till vissa belopp.
Vet att Schenker håller på att omarbeta sina efterkravsrutiner så chaufförerna skall slippa hantera kontanter eller postväxlar (inte kul om det försvinner pengar), kunden ska istället betala till Schenker via t.ex. internetbank eller med kontokort men i övrigt med samma funktion som tidigare. Kanske fortfarande fungerar på traditionellt vis men inte så länge till.
Merkostnaden för detta är c:a 150-400:- beroende på efterkravsbeloppets storlek.
DHL, DFDS, posten och de andra har liknande system men jag kan inte deras i detalj.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |