Betalda tröjorders!

Tackar! :) Tyckte först den var lite för tjock för att vara long-sleeve som jag beställde... :rolleyes: Fick en sweat istället tydligen, men nu trivs jag bra i den så det är lungt!

Fick 3 textrader som kompensering tydligen :D :tummenupp
 
Swedie skrev:
Glad att tröjorna nått fram! Har varit med om gånger du typ 10 tröjor inte ens kommit fram. Illa illa..

Blade, det heter vänlighet, artighet att berätta att man uppskattar sin tröja. :tummenupp

Sista 12 gick ut idag.

en sak saknade jag dock :(

skulle ju pryda min nya raket med lite sh.com stickers som skulle komma i de blå paketet... kan kanske hänga med t-shirt ordern istället när den kommer! ;)
 
jag är glömsk.. väldigt glömsk. Glömmer ibland mitt eget namn. Då måste jag ringa 897209438327087259823745932485783294758273458 för det numret kommer jag ihåg.
 
Swedie skrev:
jag är glömsk.. väldigt glömsk. Glömmer ibland mitt eget namn. Då måste jag ringa 897209438327087259823745932485783294758273458 för det numret kommer jag ihåg.

Heh... det är ju trotts allt så att du inte är ensammen om det, jag är själv väldigt disträ! Fixa beställnignar för t-shirtar så skickar jag in lite mer pengar så får du trassla med lite kladdpapper då istället! :D

//@
 
"En liten undran bara...
Skriver ni alltid och bekräftar att ni fått grejor när ni beställt något?? "

Fick min igår, tackar!! :D :D
Hehe...
 
Swedie skrev:
Kul att ni fått era tröjor! Hörredu Gix.. ditt paket kostar nästan 150kr att skicka.. jisses :D Finnar asså. ;)

:rofl

Fick min idag, å sitter i den just nu... :tummenupp

Känns varm å skön å bekväm... vet inte om jag fått rätt modell (minns inte vad jag beställde, å vet inte vad jag har...) E super-manlig på att inte veta sånt :D men e nöjd iaf... Lite lång i ryggen e den väl kanske, men de kanske går om i tvätten :va Skit samma... :)

Hur e de me T-paitorna då (som vi säger här i Finland) 150 kronor bjudet, inkl. frakt :7peta :lol
 
Fiiiin tröjjet!! Så kul att börna om folk i matkön i skolan med texten "jaså du kan läsa detta? då har jag troligen kört om dig.." på ryggen... :]
jag var dum nog å välja en så lång, så den bidde lite liten, men de bajsar jag i å traskar med glatt humör om folk dagarna i ända med min fina svättschört på mig!!

tack, dask i rumpan å tjipp!
//steIIa
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top