Betalda tröjorders!

Tackar! :) Tyckte först den var lite för tjock för att vara long-sleeve som jag beställde... :rolleyes: Fick en sweat istället tydligen, men nu trivs jag bra i den så det är lungt!

Fick 3 textrader som kompensering tydligen :D :tummenupp

Swedie skrev:
Glad att tröjorna nått fram! Har varit med om gånger du typ 10 tröjor inte ens kommit fram. Illa illa..

Blade, det heter vänlighet, artighet att berätta att man uppskattar sin tröja. :tummenupp

Sista 12 gick ut idag.

en sak saknade jag dock :(

skulle ju pryda min nya raket med lite sh.com stickers som skulle komma i de blå paketet... kan kanske hänga med t-shirt ordern istället när den kommer! ;)

jag är glömsk.. väldigt glömsk. Glömmer ibland mitt eget namn. Då måste jag ringa 897209438327087259823745932485783294758273458 för det numret kommer jag ihåg.

Swedie skrev:
jag är glömsk.. väldigt glömsk. Glömmer ibland mitt eget namn. Då måste jag ringa 897209438327087259823745932485783294758273458 för det numret kommer jag ihåg.

Heh... det är ju trotts allt så att du inte är ensammen om det, jag är själv väldigt disträ! Fixa beställnignar för t-shirtar så skickar jag in lite mer pengar så får du trassla med lite kladdpapper då istället! :D

//@

"En liten undran bara...
Skriver ni alltid och bekräftar att ni fått grejor när ni beställt något?? "

Fick min igår, tackar!! :D :D
Hehe...

Swedie skrev:
Kul att ni fått era tröjor! Hörredu Gix.. ditt paket kostar nästan 150kr att skicka.. jisses :D Finnar asså. ;)

:rofl

Fick min idag, å sitter i den just nu... :tummenupp

Känns varm å skön å bekväm... vet inte om jag fått rätt modell (minns inte vad jag beställde, å vet inte vad jag har...) E super-manlig på att inte veta sånt :D men e nöjd iaf... Lite lång i ryggen e den väl kanske, men de kanske går om i tvätten :va Skit samma... :)

Hur e de me T-paitorna då (som vi säger här i Finland) 150 kronor bjudet, inkl. frakt :7peta :lol

Fiiiin tröjjet!! Så kul att börna om folk i matkön i skolan med texten "jaså du kan läsa detta? då har jag troligen kört om dig.." på ryggen... :]
jag var dum nog å välja en så lång, så den bidde lite liten, men de bajsar jag i å traskar med glatt humör om folk dagarna i ända med min fina svättschört på mig!!

tack, dask i rumpan å tjipp!
//steIIa

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!