Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kakan skrev:hmmmm om jag inte minss helt fel så är det så har du gått ut och vill gifta dej i kyrkan kostar det extra lika ås dop och begravning...även en plast att lägga dej på![]()
Och vad som är ännu roligare är (om inte mitt minne sviker mej helt) att det är olagligt att begrava någon utan för kyrkogårdarna utan tillstånd och det koster pengar![]()
Dom är inte dum dom som tror på gud![]()
Ja just så var det tänkte inte på det.P@trik skrev:Gifta sig i kyrkan kostar bara extra om båda gått ur.
P@trik skrev:begravningen betalar du för även om du gått ur ,så där är det ingen större skillnad.
955i skrev:Fråga er följande : Om kyrkan istället skickade hem ett inbetalningskort på kanske 4000kr för "kyrkan 2005" skulle ni då betala
Nicke skrev:Om du fick inbetalningskort "Äldrevård 5000 kr", "Skola 4000 kr" och "Museiverksamhet 2000 kr" skulle du betala det fast du inte använder nåt av det?
skillnaden kanske är att kungahuset kostar 10kr om året medans kyrkan kostar 2000kr om året om jag inte mínn fel, det är en viss skillnad. Vi tjänar väl även på att ha en kung om jag förstått det rätt.sgtpepper skrev:Ni som gått ur kyrkan, ni står väl likt jag även i kö för att gå ur monarkin antar jag? För har man gått ur svenska kyrkan av rent ekonomiska skäl men fortfarande hävdar att kungahuset är en fin del av vårt kulturarv osv bla bla så är man en efterbliven hycklare.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |