Betala porrsida med kreditkort

Seriöst....betala för en torrentsida??
Det är som att köpa vatten i affären för att dricka hemma.
Ok om man sponsrar fl, tb eller scene m.m., men betala för ett konto??
Oavsett om det är 10 cent eller 100 dollar så är det att kasta pengar i sjön.

Jag har 1Mb in och 256kbps ut, inga som helst problem med ratio på någon av sidorna.

Ligger plus på alla, och då har jag alltid full speed in när jag drar ner det jag vill se.

Sen om man tankar 10Gb porr per dag så kan man ju börja fundera på vad det är som är fel, det är 2-3 timmar dvd, alt 20-30 timmar dvdrip att se per dag.

Så det är väl bättre att lägga pengarna på ett par hinkar glidmedel än att betala för porr som det finns hur mycket som helst av på nätet...? :)

jannewall skrev:
Seriöst....betala för en torrentsida??
Det är som att köpa vatten i affären för att dricka hemma.
Ok om man sponsrar fl, tb eller scene m.m., men betala för ett konto??
Oavsett om det är 10 cent eller 100 dollar så är det att kasta pengar i sjön.

Jag har 1Mb in och 256kbps ut, inga som helst problem med ratio på någon av sidorna.

Ligger plus på alla, och då har jag alltid full speed in när jag drar ner det jag vill se.

Sen om man tankar 10Gb porr per dag så kan man ju börja fundera på vad det är som är fel, det är 2-3 timmar dvd, alt 20-30 timmar dvdrip att se per dag.

Så det är väl bättre att lägga pengarna på ett par hinkar glidmedel än att betala för porr som det finns hur mycket som helst av på nätet...? :)

Det är bara det att jag tankar inte en enda megabyte porr på någon av de sidor jag är med på. Jag tankar endast dvd-r och sen lite tv-serier. Men 10GB/dygn är rätt normalt när inte burken är på över natten. Inatt har jag tankat hem 3 filmer och två serie-avsnitt på totalt ca 13gb och tidigare igår på dagen så blev det ca 8gb. Med min upp-hastighet så skulle det kräva att jag hade burken på 24/7 utan att tanka ner nåt. Upphastigheten är maximala 90kb/s :(

Dee_cati skrev:
2040582 Det är bara det att jag tankar inte en enda megabyte porr på någon av de sidor jag är med på. Jag tankar endast dvd-r och sen lite tv-serier. Men 10GB/dygn är rätt normalt när inte burken är på över natten. Inatt har jag tankat hem 3 filmer och två serie-avsnitt på totalt ca 13gb och tidigare igår på dagen så blev det ca 8gb. Med min upp-hastighet så skulle det kräva att jag hade burken på 24/7 utan att tanka ner nåt. Upphastigheten är maximala 90kb/s :(

Bättre att bli vip på någon av dom siterna så slipper du ratio då.

Annars sök på "pure TNA" på google, regga dig, tanka friskt till kontot blir stängt, då är det bara att tanka vidare för det verkar som om deras spärr inte funkar om du kör utorrent eller azureus. :)

jannewall skrev:
2041947 Bättre att bli vip på någon av dom siterna så slipper du ratio då.

Annars sök på "pure TNA" på google, regga dig, tanka friskt till kontot blir stängt, då är det bara att tanka vidare för det verkar som om deras spärr inte funkar om du kör utorrent eller azureus. :)

Ok, men där verkar det bara vara porr? Jag skrev att jag ALDRIG tankar porr, inte ALLTID :)
Men jag vidarebefodrar sidan till min kompis som är en porr-galning, han kommer bli glad :D

Dee_cati skrev:
2042146 Ok, men där verkar det bara vara porr? Jag skrev att jag ALDRIG tankar porr, inte ALLTID :)
Men jag vidarebefodrar sidan till min kompis som är en porr-galning, han kommer bli glad :D

My bad, skummade bara igenom första inlägget lite hastigt och såg bara adult bla bla :)

Kollade även på sidan nu, riktig scam-sida som bara lurar folk på pengar, dom är nämligen bara en söksida för andra publika torrentsidor, typ piratebay.
Så det du betalade för i princip är piratebay, som inte fick ett öre.

Som jag sa tidigare så är på samma nivå som om dörrsäljaren kommer hem till dig och ska sälja på dig vatten.

Så, det är mycket bättre att sponsra filelist, torrentbyte eller liknande med 20usd än att ge bedragare ens 1 cent.

Ähhh, bedragarna måste också ha nåt att leva på :D
8.25:- var det värt för att se vad det var...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg