Exup
Ny medlem
Faan vad sånt suger,jag hade blivit vansinnig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JonaZ skrev:2045013råkade ut för samma sak av en mkt känd handlare ca 5 mil från gbg mot karlstad....
hade sett en zx9r på annons på nätet..tittade på bilderna o läste annonstexten...skicket va mkt fint enligt dom....
Kom dit o hittade en omlackad o förmodligen krashad hoj..ramen omlackad på ena sidan då den va blank o andra sidan matt,lackad tank i fel nyans samt att lacken börjat krulla sig vid tanklocket.repor på kutsen samt lite sprickor i hörnen...frågade om service boken..jo det e klart det finns det....Kna ja få se den...tog 1 minut så kom säljaren igen..Nej ingen servicebok på den hojjen....Ja menar 2000mil o serviceboken e borta.
dessutom olja i vattnet...men det va inget farligt sa säljaren*ler*
Kommer inte köpa nåt från denna mkt stora o kända handlare...tyvärr..
Dessutom sa han att priset va satt efter skadorna på hojjen*asg*
Nån har gjort en fet tabbe i inbytet...
Begärt pris för en zx9r från 00 med 2000mil o ingen servicebok samt skicket..60 000:- som hittat eller???Sicka idioter...
PhewVR-8 skrev:2044988Inte ditt.............![]()
Var den röd & hade akrasystem? (inte min alltså, utan en annan jag såg först)JonaZ skrev:2045013råkade ut för samma sak av en mkt känd handlare ca 5 mil från gbg mot karlstad....
hade sett en zx9r på annons på nätet
Tur att du hittade nånting o såga!Chronic skrev:...Så kallat "uppförsäljning". Vad du menar förstår jag inte riktigt?



dsundelin skrev:2046455De är bara skriva ut handlaren med stora bokstäver. Då slipper fler åka dit och kanske bli behandlade på samma sätt. En handlare ska ge dig den riktigt faktan och inte skönalisera det hela.
Vill man ha ett fint rykte så tänker man lite och inte framställer sina fordon som guld och gröna skogar när dom egentligen är ärga och kalhygge.
Häng ut honom!![]()
dsundelin skrev:2046455De är bara skriva ut handlaren med stora bokstäver. Då slipper fler åka dit och kanske bli behandlade på samma sätt. En handlare ska ge dig den riktigt faktan och inte skönalisera det hela.
Vill man ha ett fint rykte så tänker man lite och inte framställer sina fordon som guld och gröna skogar när dom egentligen är ärga och kalhygge.
Häng ut honom!![]()

peteR1000 skrev:Det coola var att han var drygt 55 bast vad jag kommer ihåg![]()

twinner skrev:2047498Bara att bojkotta skiten då..
Extremt korkat, exremt låg nivå.
VR-8 skrev:2047537Jajamensann...........det gör vi.
HumAnyt skrev:2047813tagit fel på öppetiden med en timme, så vi var där precis när dom stängde, men vi fick inte komma in...
Stavfelet skrev:2048029Dom kanske vill gå hem när dagen är slut?!.... Hade jag velat.
Skulle du bojkotta systemet om du kom dit just när de stänger![]()

Andreas N. skrev:2048954Hade ni jättelångt till denna affär eller![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |