Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Parabol-kungen skrev:Jag har 150 i huvudmunstycke och 25 i lågfart. Sitter troligtvis olika luftmunstycken i förgasarna, därav lågfartsmunstycket. Har oxå fått fel lågfartsmunstycke flera ggr, men nu har Motorhuset här i Östersund fått hem rätt. Glömde nämna att det var en TM-40-6 vid beställning.
Viper slipon+ öppnad sidokåpa
Lycka till![]()
Parabol-kungen skrev:Tror inte att du blir av med det problemet helt, min gör likadant![]()
Vrider man till stoppet på tomgång så stannar aset. Det var lika på xr 600 som jag hade innan med samma förgasare. Tror man får leva med det![]()
jontte skrev:Har du bytt insugsgummit eller den på luftburkssidan. Tycker dom är något korta med tm-40.
jontte skrev:De va som attan till lågfart.
Har nu LG: 25 o H; 140 men min hoj dör om jag vridet fullt från låga varv. Detta problem har jag hade jag med org. fuggen också och hoppades bli av med de nu.
Någon som har tips o ledtrådar vad jag ska göra...börjar tappa tålamodet snart![]()
Jag minns faktiskt inte riktigt vad det blev till slut.Xo skrev:Per, det kan tänkas.
Vad har du själv på din?
Per skrev:Funkar verkligen accpumpen som den ska? Den sitter där för att motverka att hojen dör när vacuumet försvinner, suger ju dåligt med soppa ur flottör'n då.
Tips, kolla funktionen och grundställ så den aktiveras på kanske 1/3 dels gas och 1 sek sprut eller nåt. Det är ju alltid ngt att utgå från. Då skall inte hojen 'dö' på det sätt originalförgasaren håller på.
Lågfarten bör ju också fungera hyfsat innan, ratta blandskruven dit tomgången är högst
Jag minns faktiskt inte riktigt vad det blev till slut.
jontte skrev:ok, ska labba lite när jag får lite större lågfart munstycken.
Funkade din bra eller ?
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |