Jaaa... det finns en 660-tråd men den är så jäkla lång. Sökte och hittade inte...
Jag har en KTM 660. Med Sebring Hunter (tror jag). Den låter för mycket för vardagsbruk tycker jag.
Ja.. jag är lite känslig av mig. Dessutom är jag lite osäker på bestyckningen.
Strunt samma... Jag funderade på att slänga på orginal-dämpen. Utan gnistgallret.
Har läst lite i manualerna men blev lite förvirrad. Vad är egentligen orginalbestyckningen? Det är 170 i huvudmunstycke om jag fattat manualen rätt... Vad ska lågfart vara?
Hur "ska" blandskruven stå?
Tänkte testa orginal ett tag. Kommer jag tappa mycke effekt? Jag gissar på att jag kommer trilla tillbaks till sebring-dämpen när den känns klen och tyst. Men jag vill testa iaf.
Tack för hjälpen på förhand.
/Lucky9
Jag har en KTM 660. Med Sebring Hunter (tror jag). Den låter för mycket för vardagsbruk tycker jag.
Ja.. jag är lite känslig av mig. Dessutom är jag lite osäker på bestyckningen.
Strunt samma... Jag funderade på att slänga på orginal-dämpen. Utan gnistgallret.
Har läst lite i manualerna men blev lite förvirrad. Vad är egentligen orginalbestyckningen? Det är 170 i huvudmunstycke om jag fattat manualen rätt... Vad ska lågfart vara?
Hur "ska" blandskruven stå?
Tänkte testa orginal ett tag. Kommer jag tappa mycke effekt? Jag gissar på att jag kommer trilla tillbaks till sebring-dämpen när den känns klen och tyst. Men jag vill testa iaf.
Tack för hjälpen på förhand.
/Lucky9