PJannesson
Medlem
- Gick med
- 7 Mar 2003
- Hoj
- Yz 450
Som rubriken låter
Har slängt på ett Sebring helsystem och öppnat upp luftburken.
Bestyckat om förgasaren med 48/170.
Hojen går bra på gaspådrag men känns något ryckig vid jämngas och baktänder vid gasavslag.
Har sökt men finner inte riktigt vad jag vill hitta så all hjälp är till nytta.
Har tyvärr inte rätt strl på tändstiftshylsa så jag vet ej hur stiftet ser ut förrens under morgondagen.
Har hört flera som höjt nålen ett steg, hur gör man det? är det bara att plocka ner hela förgasaren eller finns det genvägar ?
Tack på förhand
Mvh Per
Har slängt på ett Sebring helsystem och öppnat upp luftburken.
Bestyckat om förgasaren med 48/170.
Hojen går bra på gaspådrag men känns något ryckig vid jämngas och baktänder vid gasavslag.
Har sökt men finner inte riktigt vad jag vill hitta så all hjälp är till nytta.
Har tyvärr inte rätt strl på tändstiftshylsa så jag vet ej hur stiftet ser ut förrens under morgondagen.
Har hört flera som höjt nålen ett steg, hur gör man det? är det bara att plocka ner hela förgasaren eller finns det genvägar ?
Tack på förhand
Mvh Per