-MLM-
Motardpilot
Har en orginial KTM660 -04 med Sebring Hunter slipon. Givetvis är alla strypningar borttagna. Kollade stiftet och det var ganska vitt. Den har gått snålt tänkte jag å började genast inspektera samtliga munstycken i förgasaren. Till min förvåning låg huvud på 182, helt galet mycket. Lågfart låg på 45, där ska det höjas.
Köpte en 170 till huvud, 48 till lågfart och 2 varv ut i blandskruven. Det borde vara lagom till sliponet. Den gick lite bättre men stiftet blev ännu vitare. Inte bra det där!
Kollade nålen då och det var OBEKR-nål med clipset i mitten, alltså i 4:e hack. Testade å flyttade clipset en hack ner. Hojen gick bättre nu men stiftet var fortfarande vitt.
Nu undrar jag vad för bestyckning har ni med sebring hunter slipon?
Köpte en 170 till huvud, 48 till lågfart och 2 varv ut i blandskruven. Det borde vara lagom till sliponet. Den gick lite bättre men stiftet blev ännu vitare. Inte bra det där!
Kollade nålen då och det var OBEKR-nål med clipset i mitten, alltså i 4:e hack. Testade å flyttade clipset en hack ner. Hojen gick bättre nu men stiftet var fortfarande vitt.
Nu undrar jag vad för bestyckning har ni med sebring hunter slipon?