Bestulen

snabbåka skrev:
2091084 Joru så att.........................

Jepp, men "En Audi är en ren designskönhet i sig själv och skall därför inte stylas av så kallat "Zatzyfolk" vill man ha en vacker Audi så köper man en "S" modell eller någon med sportpaket."

F`låt men det där var så jäkla kul bara :rofl :rofl

Nä, nu ska vi sova här. Smisk

Jonathan skrev:
2091120 Jepp, men "En Audi är en ren designskönhet i sig själv och skall därför inte stylas av så kallat "Zatzyfolk" vill man ha en vacker Audi så köper man en "S" modell eller någon med sportpaket."

F`låt men det där var så jäkla kul bara :rofl :rofl

Nä, nu ska vi sova här. Smisk

Sköna formuleringar efter ett par glas, märks det tydligt att jag sköter det mesta i reklamväg på firman. :D

snabbåka skrev:
2090938 Jaja ännu töntigare med Bmws "påfunna" ljusprojiceringsmodell (som enbart gör sig på en Bmw), nu sittandes på en Audi som har ett orginal Xenonutförande som slår Bmws med hästlängder kanske inte lika vackra men tekniken som mekaniskt förflyttar ljusstrålen i förhållande till bilens position, förövrigt hör Audi till dom bästa bilarna i världen.
En Audi är en ren designskönhet i sig själv och skall därför inte stylas av så kallat "Zatzyfolk" vill man ha en vacker Audi så köper man en "S" modell eller någon med sportpaket.

Kör förövrigt omkring i en likadan kaross som honom men dock med ett S i beteckningen.

:fakta
Hahaha! :rofl
Lever du och vi andra i samma värld?!

Sundance Kid skrev:
2090832
I hooden händer inget.. ingen som vågar sig på mig här uppe! Jag har ju ketting för fan! :tungan ¨

:rofl :rofl :rofl Skämt åsido, lider me dig polarn. Tycker det mesta går emot dig nu för tiden. Om vi hittar snubben som snodde ljusen så kan jag följa med och stå en bit bort och slänga nåt hårt i huvet på honom :3freak

fan va sånt e meningslöst..ge sig på nåns bil bara för att man vill ha hans saker....OM man ARBETAR (var ett vanligt företeende på 80talet som nu fallit i glömmska o ersätts med socialstöd i dag) så ger det pengar som kan omsättas i valfria saker.....
FY FAN FÖR TJYVPACKET!!!!

SEDAN E DET JU KRAFTIG ZATZYVARNING PÅ DENNA TRÅDEN........

Personligen kör jag bmw själv..dock med STOR motor UTAN M3 speglar UTAN dunka dunka låda....Audi e ju bara skit rakt igenom....det e la reservdelarna dom tjänar pengar på för dom e fan inte billiga..(brorsan hade en S4)..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg