Bestulen

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Måste bara skriva av mig lite... Kommer ut till bilen efter jobbet idag och hoppar in och kör iväg som vanligt, när jag ska blinka ut från parkeringen så blinkar lampan fort som fanken, jaja tänkte jag, det är bara en lampa som har gått... Men senare när jag kommer ut på en väg utan belysning så märker jag att halvljuset är borta också, inte heller helljuset funkar..
Kliver ur bilen när jag kommer hem och kollar i fronten, då har nån jävel snott mina angeleyes. Vem [censur] e så jävla dum i huvet? E så jävla förbannad nu så det är helt sjukt...

Ska tillägga att jag åker runt utan kofångare nu också så det är lite lättare att komma å, men ändå. [censur] att folk inte kan skilja på ditt och mitt...

Tror ni att det finns ens en liten möjlighet att få ut något på försäkringen för detta? Känns inte så troligt, har bara halvförsäkring...

Har inte kollat hur huven ser ut, orkade inte nu när det var mörkt ute, blev bara så trött när jag såg det så jag sket i allt...

Är det någon som försöker sälja ett par angeleyes i göteborgs området så hör gärna av er så jag kan åka å ta ett vänligt snack med pappskallen som har snott dom!

Fiffan, förjävligt. Jag som lackade ur för att någon snott min mat i skolan idag. :mad:

Vet du om det hände i stan eller hemma i hodden?

hållundan skrev:
2090776 Fiffan, förjävligt. Jag som lackade ur för att någon snott min mat i skolan idag. :mad:

Vet du om det hände i stan eller hemma i hodden?

Nere på jobbet,,, stora parkeringshuset vid 1:a långgatan...

I hooden händer inget.. ingen som vågar sig på mig här uppe! Jag har ju ketting för fan! :tungan ¨

Fan om man får tag i det aset som har gjort detta alltså... grrrr :fatta! :död

zoddri skrev:
2090792 Han kör audi tror jag

Jaja ännu töntigare med Bmws "påfunna" ljusprojiceringsmodell (som enbart gör sig på en Bmw), nu sittandes på en Audi som har ett orginal Xenonutförande som slår Bmws med hästlängder kanske inte lika vackra men tekniken som mekaniskt förflyttar ljusstrålen i förhållande till bilens position, förövrigt hör Audi till dom bästa bilarna i världen.
En Audi är en ren designskönhet i sig själv och skall därför inte stylas av så kallat "Zatzyfolk" vill man ha en vacker Audi så köper man en "S" modell eller någon med sportpaket.

Kör förövrigt omkring i en likadan kaross som honom men dock med ett S i beteckningen.

:fakta

Adde-Gbg skrev:
2090949 På dig är det kraftig idiotvarning på.

Ställ dig i kön.

Men snälla ett sådant uttalande kan du väl utveckla och förklara vad du lägger till grund för det, för att inte själv framstå som en.

snabbåka skrev:
En Audi är en ren designskönhet i sig själv och skall därför inte stylas av så kallat "Zatzyfolk" vill man ha en vacker Audi så köper man en "S" modell eller någon med sportpaket.

Kör förövrigt omkring i en likadan kaross som honom men dock med ett S i beteckningen.

:rofl :rofl :rofl :D

Adde-Gbg skrev:
2090949 På dig är det kraftig idiotvarning på.

Skäller som en hund men kommer aldrig ut ur hundgården, ja ja starkt jobbat IDIOT.

Till trådskaparen. duktigt med hästar du lyckats klämma ut, men håller detta i längden ?

Last edited:
snabbåka skrev:
2090979 Ställ dig i kön.

Men snälla ett sådant uttalande kan du väl utveckla och förklara vad du lägger till grund för det, för att inte själv framstå som en.
Men snälla, din text som jag citerade lägger jag som grund till mitt uttalande. är det något du inte förstår!?

Last edited:
snabbåka skrev:
2090938 Jaja ännu töntigare med Bmws "påfunna" ljusprojiceringsmodell (som enbart gör sig på en Bmw), nu sittandes på en Audi som har ett orginal Xenonutförande som slår Bmws med hästlängder kanske inte lika vackra men tekniken som mekaniskt förflyttar ljusstrålen i förhållande till bilens position, förövrigt hör Audi till dom bästa bilarna i världen.

Du må ha s-märket, men jag har hästarna! :arsele :fakta

snabbåka skrev:
2091024
Till trådskaparen. duktigt med hästar du lyckats klämma ut, men håller detta i längden ?

Det har hållt i 16000 mil och jag märker inga tendenser till att det inte ska fortsätta hålla ett tag till... Har bara haft bilen i ett halvår och den går som en klocka!!!

Så jävla trött på allt just nu bara... dessutom är hojen kass å jag har fan inte råd att laga den heller.. så nu funderar jag på att sälja hojaset och läggar pengarna på bilen istället...

BARA BMW STYLING för jag har ju mindrevärdeskomplex eller nått... ähhh.. orka bry sig om vem som va först med vad?! Jag slänger på det som ser snyggt ut... :7peta

Adde-Gbg skrev:
2091033 Men snälla, din text som jag citerade lägger jag som grund till mitt utalande. är det något du inte förstår!?

Är jag en idiot för att jag personligen (troligtvis många fler) tycker att Bmw just kanske i detta land blivit ett alltför vanligt objekt "framför bensinmackarna".
Oftast en sen 80talare el. tidig 90talare 3 el. 5 serie med liten motor körandes av en finning ung man i sina bästa år, gärna med en fet vinge tonade rutor och backspeglar som endast hör hemma på en helt annan modell än den dom har i sin ägo, 18tummare och neonljus ?

Jag kanske är ensam om detta tyckande men inte fan ser jag likamånga gamla
Audis upphottade.

Har själv åkt 5 serie i många år men tröttnade på att misstas för killen som har gatuköket i centrum eller "turboTony" som fick körkortet för en kvart sedan.........

Sundance Kid skrev:
Jag slänger på det som ser snyggt ut... :7peta

Ja ja, för denna gång för det väl gå bara du inte har några planer på några M3 speglar ?

Bifogat

• vbgarage.php.jpg
    vbgarage.php.jpg
    5.7 KB · Visningar: 270
Last edited:
snabbåka skrev:
Jag kanske är ensam om detta tyckande men inte fan ser jag likamånga gamla Audis upphottade.

Det är för att dom hunnit rosta bort och skrotats innan pojkar i den åldern hinner med att hiva i en dunka dunka låda, kjolar, M3 speglar etc. Och ja, jag är fullt medveten att jag inte är i nån direkt position att tala om bilar och rost.

Jonathan skrev:
2091074 Det är för att dom hunnit rosta bort och skrotats innan pojkar i den åldern hinner med att hiva i en dunka dunka låda, kjolar, M3 speglar etc. Och ja, jag är fullt medveten att jag inte är i nån direkt position att tala om bilar och rost.

Joru så att.........................

snabbåka skrev:
2090938 Jaja ännu töntigare med Bmws "påfunna" ljusprojiceringsmodell (som enbart gör sig på en Bmw), nu sittandes på en Audi som har ett orginal Xenonutförande som slår Bmws med hästlängder kanske inte lika vackra men tekniken som mekaniskt förflyttar ljusstrålen i förhållande till bilens position, förövrigt hör Audi till dom bästa bilarna i världen.

Du är inte alls någon fanboy va? :rofl

Blip skrev:
2091086 Du är inte alls någon fanboy va? :rofl

Kan väl hända att det skrivs några rader ibland på ett visst Audiforum. :rolleyes:
Huvudet på spiken ikväll Blip.
Man blir väl "lite" insnöad på dom saker man företar sig här i livet så även mitt bilintresse.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...