Beställ Sporthoj.com-tröjor...

Status
Ej öppen för fler svar.
$noop skrev:
Jojomensan ett par grymma string e ju grymt porrigt, kollar hellre på en snygg tjej i string än helt naken. Fast det är ju jag det :rolleyes:


Då är vi 2, helt nakna tjejer är inte vackert i mina ögon men hon behöver inte ha string så länge underkläderna är riktigt sexiga.
 
d1ce skrev:
kanske är nya modet att dra på ett par Stintrosor utanpå stället?

Fan, det hade varit en höjdare att se :rofl
Jävlar vad roligt det hade sett ut, kan se det framför mig nästan..hahaha!!
 
Therudeboy skrev:
Då är vi 2, helt nakna tjejer är inte vackert i mina ögon men hon behöver inte ha string så länge underkläderna är riktigt sexiga.

Exakt :tummenupp Porriga underkläder e det bästa :Bugar
 
FIXA :)
Tjejen ska få en hel uppsättning av samtliga plagg :)
 
$noop skrev:
Exakt :tummenupp Porriga underkläder e det bästa :Bugar
Fast hur porrigt blire med en stor SH-logga på hela härligheten? Ball tycker jag iofs, men porrigt? Njae :)

Jag vill ha ett par v-frontkallingar med SH-logga på.

:hej
 
hållundan skrev:
Fast hur porrigt blire med en stor SH-logga på hela härligheten? Ball tycker jag iofs, men porrigt? Njae :)

Jag vill ha ett par v-frontkallingar med SH-logga på.

:hej

Nu menade iofs inte jag just SH-string...menade andra porriga underkläder ;)

Och menar du inte Y-frontkallingar :va
 
$noop skrev:
Nu menade iofs inte jag just SH-string...menade andra porriga underkläder ;)

Och menar du inte Y-frontkallingar :va
hohoho, på så vis!

Ja, y-front heter det.. Det var sånna jag mena =) :tummenupp

Häfftigt!

:hej
 
Hade du inte nåt ställe där man kan beställa klistermärken ifrån också?

EDIT:Som en kraft från ovan så hittade jag nu en lite sticky! :) thanx!
 
Last edited:
Ändring

Swedie! En fråga bara?
Finns det en möjlighet att man kan få ändra ordern till en sweater istället för long sleeve!
Har nämligen beställt å betalat en long sleeve men skulle vilja han en Sweater istället!!
 
LOV2XLR8 skrev:
Swedie! En fråga bara?
Finns det en möjlighet att man kan få ändra ordern till en sweater istället för long sleeve!
Har nämligen beställt å betalat en long sleeve men skulle vilja han en Sweater istället!!
Fixat!
 
Swedie jag vill ändra storlek till L istället för M om det inte är försent.
 
Therudeboy skrev:
Swedie jag vill ändra storlek till L istället för M om det inte är försent.
Du ser ut som 12 på det kortet. Värst va du velar förresten! :lol

När stänger du beställningarna Swedie å börjar köra tröjorna?

:hej
 
fråga

Går det fortfarande att beställa tröjor?
 
Hörru Swedje, hur äre med long sleeve? Har aldrig haft nån sån´, Vet du var man kan hitta en likadan som denna där och kolla in stuket?

//Johan
 
Jag hade alltid en long sleeve över mina skydd när jag tränade med min minimoto och det funkade, men en kall sommardag är det nog inte så skönt för dom är tunna.
 
Såhär ser Long Sleeve ut.. tyvärr kan jag inte flexa med musklerna så mycket.. :p
 

Bifogat

  • longsleeve.jpg
    longsleeve.jpg
    9.8 KB · Visningar: 62
Swedie skrev:
Såhär ser Long Sleeve ut.. tyvärr kan jag inte flexa med musklerna så mycket.. :p
-Vilken storlek var den? Är den blå eller svart? :va
Aja, snygg! Glad att jag tog en sån!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top