Beställ Sporthoj.com-tröjor...

Status
Ej öppen för fler svar.
hörru Swedie, ändrade du på min slogan :va
Jag skrev fel :huvet Istället för ordet "RÖVEN" ville jag ha "RÖVA" om det går att fixa till... :arsele

/Peter
 
Jag vill ju ha nåt med klister på i mitt paket swedie om du vill va så trevlig?
 
Swedie :Bugar

Vet att det börjar bli tjatigt dehär nu, men hittar ingen me exakt samma mått som jag, så:

Vilken storlek ska jag ha? Räcker L eller bör jag ta XL? :va :confused:

Är 1,87 å ca 90 kg... :yoparty
 
Helt otroligt... 10 sidor med "jag råkade trycka Enter" och "vilken storlek ska jag ha?".
Ha ha ha ha ha!

[Edit: Oj, jag råkade trycka Enter på detta inlägg]
 
Swedie skrev:

Ok, tröja beställd...

Fyllde i "Bennäs FINLAND" på ort... ok? :confused:

Traskar iväg till banken å sätter in 500 spänn nudå, på dedär kontot... :banana

P.S. Se till att få finskan rätt stavat i slogan :D

TACK! OK? :tummenupp :va
 
Nån skickade in 450kr utan att skriva sitt namn. Avsändaren kallar sig "Insättning" och meddelandet var: 4029167000230233. Den personen som gjorde detta måste höra av sig annars blire ingen tröja... utan det kommer jag kröka upp.
 
En till oidentiferad insättning på 451.00kr. med numret: 0745243956 ... hör av er.... ni har 1 vecka på er.
 
Swedie skrev:
Nån skickade in 450kr utan att skriva sitt namn. Avsändaren kallar sig "Insättning" och meddelandet var: 4029167000230233. Den personen som gjorde detta måste höra av sig annars blire ingen tröja... utan det kommer jag kröka upp.

När kom den? jag gjorde insättningen i all hast, men skrev "kenneth Falk" i den lilla rutan nere till h. ... Kanske inte tantjäkeln bakom luckan skrev in det eller nåt? Nu blev man nervig.
 
Swedie skrev:
En till oidentiferad insättning på 451.00kr. med numret: 0745243956 ... hör av er.... ni har 1 vecka på er.
Jag satte in 451 kr, fast det däringa numret vill jag inte minnas att jag har med att göra...

Scary...

:hej
 
Hållundan, eftersom endast 1 person skickat in 451kr och du säger att du gjort det så får jag lita på dig.. om nån annan kommer o bevisar att det är hans så... då åker du illa ut ;)

Kay, när betalade du?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top