Beställ Sporthoj.com-tröjor...

Status
Ej öppen för fler svar.
OK. Såg någons avatar med SH-tröja och det var fram.. Men han har väl bara vänt på den.

Kay skrev:
OK. Såg någons avatar med SH-tröja och det var fram.. Men han har väl bara vänt på den.

eller så hade han ögon i nacken?!

ja, jag har ingen aning men jag som det stog tidigare var problemet med hood-tröjjor att trycket kunde skymmas av luvan? och jag själv har köpt i tron om att trycket är på ryggen, syns lixom bäst där när man ligger på tanken...

Det är ju på rygg i vanliga fall, men jag tror fick inget svar på det att nicket ligger på framsidan på min "munktröja"

Therudeboy... du fick PM om det. Säger igen : Ja, nicket är noterat att det ska sitta på framsidan.

Hörru Swedie, om man pröjsar med en postgiro-inbetalningsblankett behöver man skriva nåt i "övriga meddelanden"? :va Brukar inte använda såna här blanketter :kocko

Föressten tänkte bara fråga om storlekar också...orkar inte läsa igenom allas inlägg :gnissla

Jag e väl ca 178 lång och väger dryga 70, hade väl tänkt ha tröjan över skinnstället (stl 50) räcker medium eller ska man ta en Large :confused:
Brukar ha M på vanliga kläder...

Last edited:
$noop skrev:
Hörru Swedie, om man pröjsar med en postgiro-inbetalningsblankett behöver man skriva nåt i "övriga meddelanden"? :va Brukar inte använda såna här blanketter :kocko
jag behöver endast ditt hela namn. Du kan även skriva ditt Nick så förenklar det mig å identifiera betalningen. :tummenupp

Swedie skrev:
jag behöver endast ditt hela namn. Du kan även skriva ditt Nick så förenklar det mig å identifiera betalningen. :tummenupp

Då skriver jag Nick: $noop i övriga meddelanden...

Swedie, du kan väl kolla min storleksfråga ovan :rolleyes:
Ändrade i meddelandet men du hann ju redan svara...

$noop... Large

hållundan.. ja det kanske du får.. får se om jag orkar.. blääää. deppskitliv... har för mycket skit jag måste göra ... blä

ont i magen

Swedie skrev:
$noop... Large

hållundan.. ja det kanske du får.. får se om jag orkar.. blääää. deppskitliv... har för mycket skit jag måste göra ... blä

ont i magen

Tack :tummenupp Beställt var det här :banana

SKIT OXÅ!!! Kom på att jag skrev fel på sloganen :huvet

Swedie, e du så snäll och ändrar ordet "RÖVEN" till "RÖVA" istället...
blir roligare så :tungan

Sorry...

Fan med alla felskrivningar och felbeställningar kommer nog Swedie att få magsår och banna oss alla snart...

Swedie: Tog en Large, bär medium annars.. Men OM den skulle vara för stor, går den då att krympa i torken? Är det 100% bommul? (Long sleeve)

Kay skrev:
Swedie: Tog en Large, bär medium annars.. Men OM den skulle vara för stor, går den då att krympa i torken? Är det 100% bommul? (Long sleeve)

Jag gamblar å köpte M.... Fan vill inte ha den stor som ett tält =) Är den för liten för stället så får jag väl itne ha den över stället =) Äsch, lite tajt är gay, vilket är fräckt....

@swedie
Det är lugnt med confirmen, det brukar ju komma rätt när man för över pengarm, vi hoppas att det är rätt nu =)

:hej

hållundan skrev:
Jag gamblar å köpte M.... Fan vill inte ha den stor som ett tält =) Är den för liten för stället så får jag väl itne ha den över stället =) Äsch, lite tajt är gay, vilket är fräckt....

@swedie
Det är lugnt med confirmen, det brukar ju komma rätt när man för över pengarm, vi hoppas att det är rätt nu =)

hur lång och lätt är du?! funderar oxå på att gambla lite... :näsblod

d1ce skrev:
hur lång och lätt är du?! funderar oxå på att gambla lite... :näsblod
I'm lätt like a plätt...

178 cm kanske?
67 stadiga pannor. :lol
strl 50 på stället (danjäs-size iofs)... OKej, det är en posörpuckel på ryggen oxå, men vaffan :)

Så jag chansar, så jävla liten är den nog inte. Provade en Nike-tröja över min gamla skinnjacka, den va Small, å det va inga probs....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...