Beställ Sporthoj.com-tröja här!

Jag det är det.

Tack:tummenupp Typisk bara att den s***ns banksidan krashade i samma stund som jag tryckte på bekräfta. Nu är det bara att betala igen och hoppas att det inte kostar dubbelt så mycket...

Fix, färdigt, betalat å klart! Elektroniska pryttlar är allt bra när de väl fungerar...

Last edited:
Samma här, gjorde en sista minuten beställning :tummenupp

Hoppas nu bara att långärmad T-shirt modell XL passar över stället på en som är 187 lång och väger ~95kg.

MVH

/Leo

Beställt o betalt. Sporthoj rules...

Beställde i söndags och betalade in 550kr i söndags från en polares bankkonto, enligt ordersidan så är min tröja ej betald... dessutom är det en bild på en vanlig college tröja, men jag vet att jag beställde en hood

Beställde i söndags och betalade in 550kr i söndags från en polares bankkonto, enligt ordersidan så är min tröja ej betald... dessutom är det en bild på en vanlig college tröja, men jag vet att jag beställde en hood

va på å banka ordentligt min första SH tröjja fick jag inget nick eller slogan på

betala på onsdag o fär samma svar på ordersidan visar nog college tröja för o visa trycket antar jag

Skickade in pengar i sista minuten.
Står i min order att den ej är betald än.

Hoppas hoppas! :)

Börjar väl bli dags för en uppdatering med hur det ligger till med leveransen av dessa klädesplagg ;)

Jag betalade min den 27:e och har fortfarande inte fått det bekräftat att den är betald via ordersidan. Börjar bli lite orolig :confused:

Hmm, står fortfarande att min inte är betald och jag betalade den 31:a.

Swedie, om Du vill så kan jag skicka skärmdump på utdraget där man ser att pengar gått iväg.

MVH

/Leo

Hmm, står fortfarande att min inte är betald och jag betalade den 31:a.

Swedie, om Du vill så kan jag skicka skärmdump på utdraget där man ser att pengar gått iväg.

MVH

/Leo

Samma problem här och jag betalade den 30:e

MVH Niclas

Uj uj. Jag har fått många meddelanden om detta.

jag kommer inte åt bankkontot då någon skickat med kinestecken och kraschat sidan. så jag måste vänta tills detta är åtgärdat.

Uj uj. Jag har fått många meddelanden om detta.

jag kommer inte åt bankkontot då någon skickat med kinestecken och kraschat sidan. så jag måste vänta tills detta är åtgärdat.

Då är det bara att vänta... Hoppas det är igång snart så du kan slänga in tröjorna på tryck :tummenupp

MVH Niclas

kom in nu! yay.

ordern lämnas till tryckeriet imorgon... bör vara färdiga i slutet av juni (utskickade då).

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman