Beställ Sporthoj.com-tröja här!

Det står att hoodtröjja kostar 550 fast bredvid är det en bild på just luvatröjja fast 450 inkl frakt?

Finns det några "motard" tröjor?, har för mig att jag läste det i den andra tråden om swedie skulle fixa nya tröjor.

Går det odna bild på hur det ser ut mer 1,2 repektive 3 rader text. Ni som redan har tröjor kanske kan hjälpa till. Min slogan blir på 3 rader men jag vill först veta om det blir för litet.

Glöm inte att ni som beställt mellan 8:e och 9:1 (alltså tisdags och onsdags) måste lägga er order igen då databasen dog och allting försvann där emellan!

Glöm inte att ni som beställt mellan 8:e och 9:1 (alltså tisdags och onsdags) måste lägga er order igen då databasen dog och allting försvann där emellan!

Har precis gjort en ny beställning idag igen, gjorde den förra 8:e maj, hoppas allt funkar som det ska nu.

mitt internet explorer krashade efter jag gjort en beställning, hur vet man om det gick igenom?:mad:

Gå till tröjsidan o kolla din order. Då ser du om den gått igenom.

(Tack Swedie för att du kom ihåg o rätta till min order igen efter 2:a crashen)

2930978 går det att beställa t-shirt ??? och andra tröjor,, hur lång är leveranstiden?
Du menar dom tshirts med "SH" på? Näe... inte just nu.

2931060 Swedie, har du funderat på att ta fram sh.com skjortor?
Skulle vara fint, men hmm. Ja kanske. Ska se om jag kan trycka upp SH-loggor på lite olika plagg denna omgången för att se hur det ser ut. Alla plagg blir dock mörka (då det annars krävs nya "plåtar" som kostar deg).

Last edited:
Nu har jag beställt.

Det står . VIKTIGT! Lämna ditt namn!

Är det mitt riktiga namn eller mitt nick jag ska lämna? Eller båda?

Tänkte beställa ngn tröja, men undrar (innan beställning) om det finns bilder någonstans på hur de 3 st "andra" tröjorna ser ut?

Dvs ser bara bild på hooden på beställningssidan...

Jag la en beställning den 8:e å den försvann om jag fatta det rätt så jag la in en ny nu, hoppas de funkar :tummenupp,,,,, hoppas hoppas hoppas tröjan kommer innan lelleveckan, hade varit GRYMT :tuttar ,,,

Lite sugen blir man.. Är det nå hyfsad kvalitet??

(den lär ju behöva tvättas ett par gånger, helst utan "krymp")

la in en ny beställning igen dårå.faen man blir ju nervig då det ska upprepas igen.

Går det odna bild på hur det ser ut mer 1,2 repektive 3 rader text. Ni som redan har tröjor kanske kan hjälpa till. Min slogan blir på 3 rader men jag vill först veta om det blir för litet.

Syns väl hyfsat med 3 rader..

Bifogat

• DSC00001.JPG
    DSC00001.JPG
    23.9 KB · Visningar: 59
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...