Beställ Sporthoj.com-tröja här!

Swedie, sorry jag är helförrvirad, jag skicka just en beställning på en tröja utan huva o betala in 450 sek, jag vill ha en precis likadan men med huva, är det ok om jag bara pyntar in 100 sek till, och har samma beställning liksom?

Vill bara säga att jag i konsumentens och vetenskapens namn tagit reda på att tröjorna håller för att åka kana på asfalten i sjutti knyck med. Detta e bra grejer!! :tummenupp

jaha,, fan,, nu när jag tänkte beställa,, så kommer jag givetvis inte på nån bra slogan. baaaah

hjälp?

Jag gjorde en orderbeställning på Tröja. Där blev mitt Nick nedkortat. Är det bara på "visningsbilden" eller kommer det att vara nedkortat på den verkliga tröjan? För jag är ju inte helt sugen på att beställa den med nedkortat....=)

har strl 52 på ett AN ställ, 185 och ca 75 pannor... vilken storlek är lagom till mig och hur mkt krymper de?

MVH Niclas

Last edited:
2936639 Swedie, sorry jag är helförrvirad, jag skicka just en beställning på en tröja utan huva o betala in 450 sek, jag vill ha en precis likadan men med huva, är det ok om jag bara pyntar in 100 sek till, och har samma beställning liksom?
korrekt! :)

2936789 Vill bara säga att jag i konsumentens och vetenskapens namn tagit reda på att tröjorna håller för att åka kana på asfalten i sjutti knyck med. Detta e bra grejer!! :tummenupp
Kul att höra!! :)

2937172 Jag gjorde en orderbeställning på Tröja. Där blev mitt Nick nedkortat. Är det bara på "visningsbilden" eller kommer det att vara nedkortat på den verkliga tröjan? För jag är ju inte helt sugen på att beställa den med nedkortat....=)
Det är fixat på din order.

Last edited:
2937852 Hur ser det ut med uppdatering av betalningsstatusen ?
Uppdaterar just nu.

Följade måste lägga in en ny order då databasen kraschade mellan 8-9 maj och alla order inkomna då är borta.

Rickard Wahlgren - saknar nick!

EDIT: Vänligen hjälp mig informera dessa personer!!

Last edited:
Uppdaterar just nu.

Följade måste lägga in en ny order då databasen kraschade mellan 8-9 maj och alla order inkomna då är borta.

Philip Rignell - saknar nick!
Jonas Larson - Firetwin
David Samuelsson - DejvaN
Rickard Wahlgren - saknar nick!
Torbjörn Edman - Tedman

EDIT: Vänligen hjälp mig informera dessa personer!!

Drar en blänkare till tedman på vfr-forum .. :yoparty

(nyhet)

Nu är det dags igen för en ny tröjomgång med leverans i Juni eller Juli månad! Allt beror på antalet beställningar vid slutet av den här månaden. Sista betalningsdag kommer vara 31 Maj. Vänligen följ instruktioner på skärmen väl och lägg inte dubbla beställningar såvida ni inte ska ha två eller flera. :-)

Klicka på bilden för att gå vidare till beställning, eller klicka här:
http://www.sporthoj.com/klader/troja.php

Hej,

Jag lyckades skriva fel på min slogan trots att jag kollade noga! Hur kan jag ändra? Kan jag pm'a ändringen till någon?

Tack på förhand!

har strl 52 på ett AN ställ, 185 och ca 75 pannor... vilken storlek är lagom till mig och hur mkt krymper de?

MVH Niclas

frågan kvarstår... 185cm/75kg och strl 52 på stället. Vilken storlek är lagom? krymper de något i tvätten?

MVH Niclas

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma