saltvatten
Super Hjälte
Hej SH.
Jag har beslutsångest och tänkte försöka besluta mig med hjälp av er.
Till och börja med så kan jag säga att jag inte har a-kort ännu, har uppkörning den 29e. Jag har nu på senaste varit runt och kollat på hoj och har fastnat för en Suzuki Gsx1100g på Yamaha Center i Gbg. En vinröd -92 med ~6000mil på mätaren.
Saken är dock den att vad jag förstår så är det ingen idé att ens tänka "konbana" när man sitter på den hojen.
Vad är era erfarenheter av denna hojen?
Kan man krypköra? Hur är vändradien?
Hade ni avrått mig att köpa denna?
Jag hade tänkt att hyra en hoj att köra upp på om nu hojen som jag har i åtanke har värdelösa egenskaper vid långsamma hastigheter. Det dumma är dock att det smiter iväg minst en tusenlapp bara på hojhyran.
Så hur tycker ni att jag ska göra?
Priset på hojen låter jag vara osagt.
Ber om ursäkt om tråden ligger fel.
//Simon
Jag har beslutsångest och tänkte försöka besluta mig med hjälp av er.
Till och börja med så kan jag säga att jag inte har a-kort ännu, har uppkörning den 29e. Jag har nu på senaste varit runt och kollat på hoj och har fastnat för en Suzuki Gsx1100g på Yamaha Center i Gbg. En vinröd -92 med ~6000mil på mätaren.
Saken är dock den att vad jag förstår så är det ingen idé att ens tänka "konbana" när man sitter på den hojen.
Vad är era erfarenheter av denna hojen?
Kan man krypköra? Hur är vändradien?
Hade ni avrått mig att köpa denna?
Jag hade tänkt att hyra en hoj att köra upp på om nu hojen som jag har i åtanke har värdelösa egenskaper vid långsamma hastigheter. Det dumma är dock att det smiter iväg minst en tusenlapp bara på hojhyran.
Så hur tycker ni att jag ska göra?
Priset på hojen låter jag vara osagt.
Ber om ursäkt om tråden ligger fel.
//Simon