Står i valet och kvalet i mina hojfunderingar. Har åkt sporthoj tidigare men på grund av hutlösa försäkringspremier och alltför gasglad högerhand tänkte jag nu prova på att åka motard. Hojarna som jag väljer i mellan är KTM 660-05 och Husaberg 650-06. Ena dagen har jag bestämt mig för en KTM men sedan vill jag ha en Husaberg..... Att det skall vara så svårt! Har läst det mesta om dessa modeller så jag är väl införstådd i den extra service som det innebär med en Husaberg men kan inte låta bli att tycka att den är SÅ rå!
Frågan är vilken jag skall välja? Hade tänkt att använda cykeln till nöjeskörning och ibland i jobbet då jag idag kör en hel del bil i stan och lika gärna kan passa på att leka lite. Bankörning kan bli aktuellt någon gång men det är inget som kommer att prioriteras.
Vet att denna fråga har varit uppe tidigare men känner att jag behöver lite hjälp på traven..... Är tacksam för alla svar!!!!
Med vänliga hälsningar
Niklas
Frågan är vilken jag skall välja? Hade tänkt att använda cykeln till nöjeskörning och ibland i jobbet då jag idag kör en hel del bil i stan och lika gärna kan passa på att leka lite. Bankörning kan bli aktuellt någon gång men det är inget som kommer att prioriteras.
Vet att denna fråga har varit uppe tidigare men känner att jag behöver lite hjälp på traven..... Är tacksam för alla svar!!!!
Med vänliga hälsningar
Niklas