Beslut ska tas om Viking Motor Park!

när ska det ta stopp?! bara öser in med namn :D

Jag tycker nästan tvärtom.. :näsblod

Hur kan det komma sig att inte fler skriver på? Det gnälls ju KONSTANT om att det inte finns nå bra banor i Sverige eller någon nära Sthlm. Nu när vi har ett projekt på gång som kommer bygga en anläggning som får Mantorp att se ut som Jordbrorakan så är alla tysta? MINST 10 000 borde signa upp sig!

Gladhumör: Tack till alla er som skrivit på!

Pik: Zatzy verkar aktivare för denna bana än vad SH's publik är.. :va

15 min till en bana vore härligt, klart det måste bli av. :tummenupp (Jag tror dock att det kommer att dras i långbänk och när det/om det blir klart är det väl med rullatorn man får göra knäskrap.:huvet )

Nästan 2500 pers! Det jämnar ut sig, sa killen som sket i våffeljärnet..

Tyvärr räcker det med att en organisation med över 10000 medlemmar säger nej för att det ska stoppa bygget. Detta kan göras hur många gånger som helst.

OM jag minns rätt dvs men det jag vet 100% är att dessa "miljöorganisationer" kan lägga in veta exakt hur många gånger som helst och omöjliggöra bygget om de vill göra det sen kanske jag misstar mig på hur många medlemmar organisationen måste ha osv men jag är rätt säker på 10.000

Så visst är det bra att skriva en lista för bygget men det skulle nog ge mer effekt om vi tog reda på vilka jävla tomtar som lägger in veto mot bygget och "hälsa på" de där jävla miljö-tomtarna :yoparty

Done! Spridit vidare så gott jag kan!

Skulle kunna tro att detta är sista chansen att få en bana så nu gäller det fan o få folk o skriva på!

Tyvärr räcker det med att en organisation med över 10000 medlemmar säger nej för att det ska stoppa bygget. Detta kan göras hur många gånger som helst.

Största hindret är just de runtboende som samtliga skrivit på för ett nej. Utom en person fast han bodde nästan ända borta i uppsala.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT