Besikta 25KW MC, utan throttelstopp

Skitsnack, inte en jävel kommer bry sig och det är totalt onödigt att lägga tid på att strypa hojen inför besiktning.
Första gången jag besiktade hos opus så nämnde dom att det stod 25kw i papprena till hojen så fort ja rullade in den i lokalen.. :näsblod Då var jag bra glad att jag var där i februari och att de inte var väder för dom att provköra :crash

Första gången jag besiktade hos opus så nämnde dom att det stod 25kw i papprena till hojen så fort ja rullade in den i lokalen.. :näsblod Då var jag bra glad att jag var där i februari och att de inte var väder för dom att provköra :crash

Hur skulle de kunna säga något om vilket effekt din hoj har genom att köra den på landsväg i 70 eller 90km/h? Tror nog att du oroade dig i onödan.

Hur skulle de kunna säga något om vilket effekt din hoj har genom att köra den på landsväg i 70 eller 90km/h? Tror nog att du oroade dig i onödan.
Antagligen för att de märks rätt tydligt om de är 35 eller 105 häst i en sporthoj, och effektskillnaden lär inte bli mindre tydlig med +13 kugg på bakdrevet :näsblod

Antagligen för att de märks rätt tydligt om de är 35 eller 105 häst i en sporthoj, och effektskillnaden lär inte bli mindre tydlig med +13 kugg på bakdrevet :näsblod

Haha ja märker man inte det så kan man nog sälja sin sporthoj och köpa en hoj som är nära gratis att försäkra. Uppenbarligen använder man inte i närheten av effekten i en sporthoj.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti