Jörgen Player Special
GRÖNT ÄR SKÖNT
Berra skrev:Wihoo, det är kommer bli skitkul!!![]()
250R har ju vart lite av en drömklass för mig, men jag har aldrig vågat tro att JAG skulle köra det.
NICE! Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Berra skrev:Wihoo, det är kommer bli skitkul!!![]()
250R har ju vart lite av en drömklass för mig, men jag har aldrig vågat tro att JAG skulle köra det.
du kommer rocka, kul som faen.Berra skrev:Wihoo, det är kommer bli skitkul!!![]()
Ställ upp i ett race får vi se om du hänger medoFFkeFF skrev:Det räcker oftast med att sänka sig en ~sekund från sitt personbästa för att anse det vara soffåkning, de flesta som kör ERF tycker jag det verkar som de ligger i det tempot, eller ännu lägre. Sen är det ju dessutom bekväma touringhojar, vilket behövs eftersom man ska köra så långt![]()
Hetsen oavsett klass, kommer ju innifrån en själv, och jag kommer nog inte hetsa upp mig för mycket, till och med så att jag kan tänka mig släppa förbi dig![]()
![]()

Nr:18 skrev:Ställ upp i ett race får vi se om du hänger med![]()
Ställa upp alltså Grattis! Raka motsatsen till mig som köpte en TZ och tog licens några månader innan min dotter Elsa föddes.oFFkeFF skrev:...meddela att jag inte kommer köra 250-SM i år...då det ser ut som jag blir farsa i sommar..
Nyteknik skrev:Grattis! Raka motsatsen till mig som köpte en TZ och tog licens några månader innan min dotter Elsa föddes.
Du vet vad jag sa när du fick till körningen med Daniels hoj. Du kommer vara fast och det kommer inte finnas någon återvändo.Berra skrev:Wihoo, det är kommer bli skitkul!!![]()

Hehe, ja tackR2 skrev:du kommer rocka, kul som faen.
skulle du ha ett nytt ställ eller?
Gustav O skrev:Du vet vad jag sa när du fick till körningen med Daniels hoj. Du kommer vara fast och det kommer inte finnas någon återvändo.
Skitkul att du får ihop det.
Skicka info om sponsring när det närmar sig!

Gustav O skrev:Du vet vad jag sa när du fick till körningen med Daniels hoj. Du kommer vara fast och det kommer inte finnas någon återvändo.
racerskalman skrev:Borde man inte införa någon sorts varningstext på 125/250-racers, i stil med "VARNING! Omedelbart beroendeframkallande" o.s.v. ?![]()
willy skrev:Denna vara kan skada din hälsa och är beroendeframkallande!![]()
Får man fråga hur mycket man får betala för att hyra en 250R en sesong?
oFFkeFF skrev:Hör väl iofs inte till vanligheterna (än), men det avgörande är nog mest hur mycket man åker.
Eftersom Berra verkar lovande åker han billigt, driftskostnader, transporter, betala egna vurpor, och en väldigt liten del "övrig" slitagekostnad. Sen bjussar jag på min tid.
RS250RR skrev:Jag har en känsla av att fler förare kommer driva team i framtiden!
Dock vågar jag lova att mitt team aldrig under några omständigheter kommer få stryk av offknuffs team....![]()
God idé Stellanracerskalman skrev:Borde man inte införa någon sorts varningstext på 125/250-racers, i stil med "VARNING! Omedelbart beroendeframkallande" o.s.v. ?![]()
Vad har du ställt till med, vet du vad det innebär att bli farsaoFFkeFF skrev:Nu är det klart inför 2006, Berra kommer köra min TZ'a i sommar, siktet inställt på en full sm-säsong med försäsongsträning, och många träningspass hemma.
Cykeln får mer eller mindre en helt ny motor av senaste generationen. Lite småputs, med ett lite lägre register än hojen hade tidigare.
Själv kan jag samtidigt meddela att jag inte kommer köra 250-SM i år med en liten tår i ögat eftersom det var planen från början. Men planen ändrades då det ser ut som jag blir farsa i sommarSå då släpper vi fram de unga talangerna istället, och tar siktet på att få upp Berra i ett riktigt bra tempo på en riktigt bra hoj.
GSXR1100R skrev:Vad har du ställt till med, vet du vad det innebär att bli farsa![]()
Hoppas iaf att du kör några ERF, alltid kul att ses på banan![]()
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |