Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TomK skrev:Nu kan sommaren komma! Beringer-uppsättningen är komplett med pump och slangKullagrad arm och kolv
![]()

Jösse skrev:Kanon!
Va e det för bromspump![]()
Tycker det står KTM.
Kanske från deras originalbromskitt till motard ?
mr_rockster skrev:Inte ens en radialpump?!

420 skrev:Jo det där är väl en radialpump lr? Men vad är det för skillnad på det där oket mot det du hade innan??
Annan färg lr?
-------------------------------------------------
Och nu över till Jeopardy.
-Han kör sveriges dyraste KTM 620.
trycktrycktryck!!!
-Vem är Tom Karlsson?
![]()
jag vet förresten om en Duke-II som nu fått en ännu värre behandling
(Ragge skvallrade)TomK skrev:Oket är detsamma, råkade bara hamna i bild för att se färgmatchningenDock med Carbone Lorraine-belägg av mjukaste slag - de är ju du bekant med. Ska bli intressant att se hur väl radialpumpen matchar oket. Så nu har jag två separata bromskretsar - en för sommar och en för vinter. Inget mer slabbande vid byte av hjuldimensioner.
Uhm... dyraste ? Men det är en bit kvar till vad en ny FR kostarjag vet förresten om en Duke-II som nu fått en ännu värre behandling
(Ragge skvallrade)
TomK skrev:Uhm... dyraste ? Men det är en bit kvar till vad en ny FR kostarjag vet förresten om en Duke-II som nu fått en ännu värre behandling
(Ragge skvallrade)
Spider skrev:En snubbe från Bålsta (typ) som åker på en svart Duke och som åxå tar sin motor utomlands ifrån ???
). Det gick att klämma ur 90 hk också om man ville, men då var "serviceintervallet" 5 timmar (alltså hållbarheten på motorn
TomK skrev:Nu kan sommaren komma! Beringer-uppsättningen är komplett med pump och slangKullagrad arm och kolv
![]()
TomK skrev:Om jag förstod det rätt, så var det samma typ av trimning som jag gjort med 620:n, men med ytterligare lite prestandahöjande saker (och säkert en sådär 15.000 kronor till). Var det 75 hk som nämndes ? (fast då kanske de menade i motorn och det har ju jag med i stort sett). Det gick att klämma ur 90 hk också om man ville, men då var "serviceintervallet" 5 timmar (alltså hållbarheten på motorn
). Kanske något för de med STOR budget och supermono-ambitioner
Men jag vet inte vem som skulle ha grejerna...
Heda skrev:Har du fixat fjädringen oxå?
REVANSCHSUGEN eller![]()
TomK skrev:Jag har ju styrketränat lite sådär i smyg under året för att orka köra hårdare också![]()
Supermoto skrev:Japp![]()
och vilar gör man bäst i soffan med en folköl i näven
![]()
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!