Berik skinnställ i utlandet

• Thread starter Thread starter Barris
  • Start date Start date

Barris

Guest
hej..

Jag söker lite länkar till webbutiker i utlandet som säljer berik. fc-motor.de har jag mailat men de är inte villiga att svara på mailen vilket gör denna butik mindre intressant. Vet ni några andra webbutiker som kan vara av intresse?

Barris skrev:
2178975 hej..

Jag söker lite länkar till webbutiker i utlandet som säljer berik. fc-motor.de har jag mailat men de är inte villiga att svara på mailen vilket gör denna butik mindre intressant. Vet ni några andra webbutiker som kan vara av intresse?

Ja jag undrar detsamma??
Och hur e kvaliten på Berik ställen jämfört med andra??

Barris skrev:
2178975 hej..

kan rekomendera fc-motor.de beställde mitt berik ställ där tog 4 dagar så kom den en budfirma och lämnade stället hemma vid dörren, det kostar 100:- i frakt i hela sverige!!! dom ringer dagen innan och frågar vilken tid som passar. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

YZF R6 skrev:
2179104 kan rekomendera fc-motor.de beställde mitt berik ställ där tog 4 dagar så kom den en budfirma och lämnade stället hemma vid dörren, det kostar 100:- i frakt i hela sverige!!! dom ringer dagen innan och frågar vilken tid som passar. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Oki låter nice ju..
vad fick du pröjsa för det då??

Köpte mitt Berik 3214 av nån tysk på Ebay, han har oftast likadana auktioner igång. Maila före och hör att det finns i rätt storlek.

http://www.ebay.se/viItem?ItemId=4627117910
450€ känns som ett klipp.

Fick dock vänta länge på mitt. Han hade det inte hemma, och därifrån han tog det var det också slut. Men fick det iaf nu i veckan.

PutsNisse skrev:
2179058 Ja jag undrar detsamma??
Och hur e kvaliten på Berik ställen jämfört med andra??

En fråga som alla tycks glömma att svara på :7peta

Även jag skulle vilja veta hur Berik står sig mot andra märken!

Tacksam för svar! Kör så det ryker!!

/Thomas

Jag kör med ett Berikställ, kommer inte ihåg modellnamnet, men det skulle visst vara nytt för i år. Köpte det hos den lokala tillbehörsbutiken i gävle.

Kvallién? Kanon tycker jag, sitter som en smäck på mig som är lite smalare än genomsnittet. Nu har jag ju haft turen att slippa prova hurvida det funkar vid en marksyning, men det känns gediget och välsytt! Sköna skydd, sitter där som ska och stör inte.

Ett bra köp, enligt mig!

Barris skrev:
2183289 Skulle vara bra om du kunde skicka in ett medelande på hur länge det tog från att du beställde till att du fick varorna. Hur mycket blev frakten?

beställde förra veckan så har inte fått det ännu.
men verkar va ganska seriös sida. beställde, fick ett mejl om att de mottagit beställningen, betalade, fick ett nytt mejl om att ordern är påbörjad..
enlig mina tyskegenskaper fattade jag det som att det är fraktfritt över 200euro.

tpak86 skrev:
2182618 En fråga som alla tycks glömma att svara på :7peta

/Thomas

Det e i samma klass som Arleen Ness, Alpinestars o dyl :tummenupp

.../Yoshi

Barris skrev:
2183289 Skulle vara bra om du kunde skicka in ett medelande på hur länge det tog från att du beställde till att du fick varorna. Hur mycket blev frakten?

själv så beställde jag mitt från fc-moto.de i fredags, och får de imorn klockan 12 :banana

Yoshi_gixxeRR skrev:
2183743 Det e i samma klass som Arleen Ness, Alpinestars o dyl :tummenupp

.../Yoshi

Japp. Är Berik som tillverkar Arlen Ness. Håller kanon för marksyning också, har inte ett märke i byxorna efter backen i ca 100 km/h.

tpak86 skrev:
2182618 En fråga som alla tycks glömma att svara på :7peta

/Thomas

Med tanke på att Berik används i MotoGPsammanhang så behöver du inte oroa dig över kvalitén. BERIK är bra!

tack tack tack

JKay skrev:
2184628 Med tanke på att Berik används i MotoGPsammanhang så behöver du inte oroa dig över kvalitén. BERIK är bra!

Tack till: :Bugar
JKay
imaster
Yoshi_gixxeRR

och trummiz för svaren!!!!!!!!!!!!! :banana :tummenupp

Bara pengarna kommer in på kontot och jag hittar nånstans i Linköping (med omnejd) där jag kan prova stället, ska jag ringa ner/maila till fc-moto och beställa ett berik LS1 3214... Gött!!!!

Hade bäst!!!!
/bolibompa

Last edited:
WetWilly skrev:
2183729 beställde förra veckan så har inte fått det ännu.
men verkar va ganska seriös sida. beställde, fick ett mejl om att de mottagit beställningen, betalade, fick ett nytt mejl om att ordern är påbörjad..
enlig mina tyskegenskaper fattade jag det som att det är fraktfritt över 200euro.

-Har du fått dina prylar än?,....hur länge har du väntat?,..har själv beställt där, men det verkar va problem med att skaka fram grejjorna,.... :va ,....får inget svar på mail heller,......

beställde mitt berikställ från FC moto fredag förra veckan, idag ringde dom att jag skulle pröjsa via internetbanken då stället fanns i luleå... så kanske imorn.. då har det tagit 1 vecka

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT