Blanco
Glad påsk!
Vågar inte berätta....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lätt förbannad så skjuter jag lite hårdare bort "hunden"! Efter en stund så är dock fanstyget tillbaka varvid jag sonika tar i allt vad jag kan med högerhanden och flättar till "hunden" över skallen för att få den att fatta.
Bryskt vaknar jag av ett satans högt skrik och ser en röd starkt lysande kind som börjar svälla på min dåvarande tjej!
Behöver jag säga att hon aldrig väckte mig så igen!
Quotar vad jag skrev 2006. Inlägget är så semantiskt bedrövligt att det tar emot att posta det, men lik förbannat vill man ju vara så himla skoj på sporthoj jämt.
Annars finns en nyare och bättre återgiven historia här: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3367156&postcount=39
Hahahahaaaaa!! Underbart! Något liknande har hänt en kille jag känner också...Känslan när man går hem klockan 7:53 och undrar va faaan man skulle där och göra är oslagbar..
drog hem en brud från krogen, det hettade till i sovrummet och mitt uppe i parningsleken stoppar hon upp ett finger i röven på mig. Eftersom jag inte gillar få saker upp i röven och på grund av att jag druckit en hel del tog jag alla hennes kläder och hivade ut dom genom fönstret ner på gatan, sen slängde jag ut henne i trappuppgången naken och låste dörren, gick och la mig i sängen och somnade...
Bor i centrala Stockholm![]()
![]()
Undrar hur många som såg henne leta kläder på gatan
Med dig själv?Jag hade faktiskt sex en gång....
drog hem en brud från krogen, det hettade till i sovrummet och mitt uppe i parningsleken stoppar hon upp ett finger i röven på mig. Eftersom jag inte gillar få saker upp i röven och på grund av att jag druckit en hel del tog jag alla hennes kläder och hivade ut dom genom fönstret ner på gatan, sen slängde jag ut henne i trappuppgången naken och låste dörren, gick och la mig i sängen och somnade...
Bor i centrala Stockholm![]()
![]()
Undrar hur många som såg henne leta kläder på gatan
Sommar å sol, hela jävla huset å trädgården fullt av ungar . Jag å min blivande fru hade bestämt att träffas , så det fick bli bilen å en liten tur.
Vi hamnade i en väldigt fin å solig skogsglänta...
Bilen bäddades iordning å en trevlig stund avnjöts i solig miljö.
Alltid lika trevligt med lugn i naturen....om inte det just då plötsligt från ingenstans dyker upp ett par riktigt nyfikna BÄRPLOCKARE...
Jag blir för en gång skull både pryd å inte så stursk längre, FAN, va skulle dom komma nu för...
De gick runt å tittade på bilen som hade rört sig inte så lite oroligt innan.
Jaja, inte allting man vill göra inför publik.
De drar sig i alla fall bort efter en lov, då skrattade min dam så hon inte ens kunde klä på sig ordentligt, ..men vi skrattar idag åt det hela båda två.![]()
Jävla trådknu**are! Kom igen nu, back to topic!
Jag hade en tjej jag var ihop med ett bra tag för några år sen. Kommer inte ihåg vad vi hade gjort tidigare på kvällen, men det var sovdags och jag var verkligen trött. Jag + trött = sova. Ganska enkelt, om man inte är tjej.
Hon vill ha sex, inte jag - jag är ju för trött! Efter massa tjat går jag med på det (ombytta roller?). Hon sitter på mig och jag ligger faktist ganska bra till. Mjukt och varmt! Efter ett tag så börjar jag försvinna tillsammans med John Blund in i det eviga landet av drömmar. Jag är dock lite semivaken, och kläcker ur mig något i stil med "David, spara den där stenen". Hennes reaktion var kort och ganska mild. Ett fundersamt "Va?!", hoppa av, ta täcket, vända sig om och ryggen vänd mot mig.![]()
Jävla trådknu**are! Kom igen nu, back to topic!
Jag hade en tjej jag var ihop med ett bra tag för några år sen. Kommer inte ihåg vad vi hade gjort tidigare på kvällen, men det var sovdags och jag var verkligen trött. Jag + trött = sova. Ganska enkelt, om man inte är tjej.
Hon vill ha sex, inte jag - jag är ju för trött! Efter massa tjat går jag med på det (ombytta roller?). Hon sitter på mig och jag ligger faktist ganska bra till. Mjukt och varmt! Efter ett tag så börjar jag försvinna tillsammans med John Blund in i det eviga landet av drömmar. Jag är dock lite semivaken, och kläcker ur mig något i stil med "David, spara den där stenen". Hennes reaktion var kort och ganska mild. Ett fundersamt "Va?!", hoppa av, ta täcket, vända sig om och ryggen vänd mot mig.![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |