Berätta om era sjukaste/roligaste sexupplevelse

Hmm okay en av mina historier kan jag väl dela med mig!

Den är ganska rumsren ändå, men jävligt pinsam!

Ca 13-15 år sedan, jag bodde ihop med en tjej sen några månader tillbaka! Som alltid i början så ville man testa en massa nytt och roligt. Av någon anledning så hade jag fått för mig att jag ville bli väckt någon morgon genom att hon skulle smaska dolme.

I alla fall efter mycket tjat så hade jag nästan givit upp, till saken hör att den här tjejen hade en liten hund som jag hatade som fan.

Så en morgon tidigt så tror jag mig drömma något sjukt, jag känner hur något kryper under täcket och får för mig i drömmen att det är hennes hund. Jag börjar med att snällt skjuta undan "hunden", efter en stund så är "hundfan" tillbaka och nu börjar "hundjäveln" slicka mig.

Lätt förbannad så skjuter jag lite hårdare bort "hunden"! Efter en stund så är dock fanstyget tillbaka varvid jag sonika tar i allt vad jag kan med högerhanden och flättar till "hunden" över skallen för att få den att fatta.

Bryskt vaknar jag av ett satans högt skrik och ser en röd starkt lysande kind som börjar svälla på min dåvarande tjej!

Behöver jag säga att hon aldrig väckte mig så igen!

Lätt förbannad så skjuter jag lite hårdare bort "hunden"! Efter en stund så är dock fanstyget tillbaka varvid jag sonika tar i allt vad jag kan med högerhanden och flättar till "hunden" över skallen för att få den att fatta.

Bryskt vaknar jag av ett satans högt skrik och ser en röd starkt lysande kind som börjar svälla på min dåvarande tjej!

Behöver jag säga att hon aldrig väckte mig så igen!

Tur att det var bruden du flata till för hunden kanske hade hugit tag i både slangen och påsen. :gnissla

Quotar vad jag skrev 2006. Inlägget är så semantiskt bedrövligt att det tar emot att posta det, men lik förbannat vill man ju vara så himla skoj på sporthoj jämt.

Annars finns en nyare och bättre återgiven historia här: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3367156&postcount=39

Hahahahaaaaa!! Underbart! Något liknande har hänt en kille jag känner också... :rolleyes: Känslan när man går hem klockan 7:53 och undrar va faaan man skulle där och göra är oslagbar..

Hahahahaaaaa!! Underbart! Något liknande har hänt en kille jag känner också... :rolleyes: Känslan när man går hem klockan 7:53 och undrar va faaan man skulle där och göra är oslagbar..

Misstag är bäst. Funtar dock på att skriva om den där versionen. Detaljer har utelämnats och hela upplägget suger. Men folk skrattar åt den ändå verkar det som.

Kan tänka mig börja recensera framtida sexkapader.
Det är hyfsat underhållande. Roligare vore att bli upptäckt på internet av "motspelaren." Jävlar i min låda vilken fart det skulle bli då! :tummenupp

Last edited:
drog hem en brud från krogen, det hettade till i sovrummet och mitt uppe i parningsleken stoppar hon upp ett finger i röven på mig. Eftersom jag inte gillar få saker upp i röven och på grund av att jag druckit en hel del tog jag alla hennes kläder och hivade ut dom genom fönstret ner på gatan, sen slängde jag ut henne i trappuppgången naken och låste dörren, gick och la mig i sängen och somnade...

Bor i centrala Stockholm :tungan :arsele
Undrar hur många som såg henne leta kläder på gatan

hahahahaha!!! KLOCKRENT!!! :yoparty :D :tummenupp :D

Jag hade faktiskt sex en gång....

drog hem en brud från krogen, det hettade till i sovrummet och mitt uppe i parningsleken stoppar hon upp ett finger i röven på mig. Eftersom jag inte gillar få saker upp i röven och på grund av att jag druckit en hel del tog jag alla hennes kläder och hivade ut dom genom fönstret ner på gatan, sen slängde jag ut henne i trappuppgången naken och låste dörren, gick och la mig i sängen och somnade...

Bor i centrala Stockholm :tungan :arsele
Undrar hur många som såg henne leta kläder på gatan

:D :D :D :D :D Skratta så mjölken kom upp i näsan Hahahaha!

Du måste blivit minst sagt överraskad :)

Vi traskade ned till en hamn och blev lite sugna. Klockan var nog ca 22 och det var en varm sommarkväll.

Började klä av oss nere på bryggan som låg lite avsides. Lyckades smöra upp henne och komma igång. För att sedan böja upp huvudet ifrån henne och se att det kommer två äldre personer gåendes rakt emot oss på ca 25 meters avstånd.

Jag flyger av henne och sätter mig brevid.
-- Hej hej
- Hej
- Är det inte kallt att bada nu?
-- Jo lite, därför vi sitter här och värmer oss:gnissla
bla bla

Efter lite snack med det äldre paret (vi båda två satt nakna med våra byxor i knät) så gick dom hemmåt.

Jag och tjejen skrattade som aldrig förr när dom gått.

Sommar å sol, hela jävla huset å trädgården fullt av ungar . Jag å min blivande fru hade bestämt att träffas , så det fick bli bilen å en liten tur.
Vi hamnade i en väldigt fin å solig skogsglänta...

Bilen bäddades iordning å en trevlig stund avnjöts i solig miljö.

Alltid lika trevligt med lugn i naturen....om inte det just då plötsligt från ingenstans dyker upp ett par riktigt nyfikna BÄRPLOCKARE...

Jag blir för en gång skull både pryd å inte så stursk längre, FAN, va skulle dom komma nu för...

De gick runt å tittade på bilen som hade rört sig inte så lite oroligt innan.

Jaja, inte allting man vill göra inför publik.

De drar sig i alla fall bort efter en lov, då skrattade min dam så hon inte ens kunde klä på sig ordentligt, ..men vi skrattar idag åt det hela båda två. :D

Sommar å sol, hela jävla huset å trädgården fullt av ungar . Jag å min blivande fru hade bestämt att träffas , så det fick bli bilen å en liten tur.
Vi hamnade i en väldigt fin å solig skogsglänta...

Bilen bäddades iordning å en trevlig stund avnjöts i solig miljö.

Alltid lika trevligt med lugn i naturen....om inte det just då plötsligt från ingenstans dyker upp ett par riktigt nyfikna BÄRPLOCKARE...

Jag blir för en gång skull både pryd å inte så stursk längre, FAN, va skulle dom komma nu för...

De gick runt å tittade på bilen som hade rört sig inte så lite oroligt innan.

Jaja, inte allting man vill göra inför publik.

De drar sig i alla fall bort efter en lov, då skrattade min dam så hon inte ens kunde klä på sig ordentligt, ..men vi skrattar idag åt det hela båda två. :D

fnizziT verre !!!!!!!!!!!!!!11

Äh, vadå. Att man råkat somna under akten med förra flickvännen på en kryssning för att man hade arbetat massa tidigare samma dag och hade mucho alkohol i sig är väl trevligt =)

Jävla trådknu**are! Kom igen nu, back to topic!

Jag hade en tjej jag var ihop med ett bra tag för några år sen. Kommer inte ihåg vad vi hade gjort tidigare på kvällen, men det var sovdags och jag var verkligen trött. Jag + trött = sova. Ganska enkelt, om man inte är tjej.
Hon vill ha sex, inte jag - jag är ju för trött! Efter massa tjat går jag med på det (ombytta roller?). Hon sitter på mig och jag ligger faktist ganska bra till. Mjukt och varmt! Efter ett tag så börjar jag försvinna tillsammans med John Blund in i det eviga landet av drömmar. Jag är dock lite semivaken, och kläcker ur mig något i stil med "David, spara den där stenen". Hennes reaktion var kort och ganska mild. Ett fundersamt "Va?!", hoppa av, ta täcket, vända sig om och ryggen vänd mot mig. :tummenupp

Jag hade en tjej jag var ihop med ett bra tag för några år sen. Kommer inte ihåg vad vi hade gjort tidigare på kvällen, men det var sovdags och jag var verkligen trött. Jag + trött = sova. Ganska enkelt, om man inte är tjej.
Hon vill ha sex, inte jag - jag är ju för trött! Efter massa tjat går jag med på det (ombytta roller?). Hon sitter på mig och jag ligger faktist ganska bra till. Mjukt och varmt! Efter ett tag så börjar jag försvinna tillsammans med John Blund in i det eviga landet av drömmar. Jag är dock lite semivaken, och kläcker ur mig något i stil med "David, spara den där stenen". Hennes reaktion var kort och ganska mild. Ett fundersamt "Va?!", hoppa av, ta täcket, vända sig om och ryggen vänd mot mig. :tummenupp

Dödsynd att somna under pågående akt...hell yea..skulle jag aldrig våga...:)

hehe, been there done that... inte riktigt likadant men typ: man själv trött men ändå lite småsugen, hon inte alls trött och mer än småsugen, man drar igång lite försiktigt, sluter ögonen, känner hur mman domnar bort och häver ur sig nåt som inte alls har med situationen att göra:hihi har gjort så ett otakl gånger och reaktionerna man får upphör aldrig att förvåna:D ibland frågar hon bara vafan jag sa vbarpå man får bortförklara sig på bästa sätt och ibland svarar hon faktiskt på vad jag sa varpå en hel diskussion drar igång, mitt under alltet:D

Följde med en tjej som bodde i ett rum hos sin kompis. Efter att akten var avslutad frågade jag henne var jag kunde slänga gummit.
Släng ut det genom fönstret svarade hon... Och det gjorde jag men särskillt långt kom det inte innan det blev hägande i ett träd utanför...

En annan gång tog en mamma hem mig vars unge låg i mammas säng så vi fick ta barnsängen som var så kort att den slutade vid knäna på oss...

Och varför min bror hittade en behå i firmabilen kommer jag inte berätta och inte heller vilken sorts förpackning han städat ut ur den. Nej det var inte vid samma tillfälle. Och om brorsan berättar åt någon så ska jag berätta om när han och en tjej trode dom var ensamma på stranden en midsommarnatt.... ända tills dom fick en applåd.

Och vad säger man till sin kompis när man känner att husvagnen gungar?

resten är censurerat

Och lite offtopic när jag och en uppraggad thailändska i stockolm sätter oss i en taxi för att åka till henne. Och så säger hon till taxichauffören: Tallkuken!
Taxichauffören har svårt hålla sig för skratt och tittar frågande på mig som givetvis inte har någon aning om vart vi ska och har lika svårt som honom att hålla mig för skratt... Inte blir det lättare hålla sig för skratt när hon upprepar, TALLKUKEN! Först på tredje försöket inser taxichauffören att vi ska till Tallkrogen.

En gång... så var det skönt...

:rolleyes: :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion