Berätta om era sjukaste/roligaste sexupplevelse

Hmm okay en av mina historier kan jag väl dela med mig!

Den är ganska rumsren ändå, men jävligt pinsam!

Ca 13-15 år sedan, jag bodde ihop med en tjej sen några månader tillbaka! Som alltid i början så ville man testa en massa nytt och roligt. Av någon anledning så hade jag fått för mig att jag ville bli väckt någon morgon genom att hon skulle smaska dolme.

I alla fall efter mycket tjat så hade jag nästan givit upp, till saken hör att den här tjejen hade en liten hund som jag hatade som fan.

Så en morgon tidigt så tror jag mig drömma något sjukt, jag känner hur något kryper under täcket och får för mig i drömmen att det är hennes hund. Jag börjar med att snällt skjuta undan "hunden", efter en stund så är "hundfan" tillbaka och nu börjar "hundjäveln" slicka mig.

Lätt förbannad så skjuter jag lite hårdare bort "hunden"! Efter en stund så är dock fanstyget tillbaka varvid jag sonika tar i allt vad jag kan med högerhanden och flättar till "hunden" över skallen för att få den att fatta.

Bryskt vaknar jag av ett satans högt skrik och ser en röd starkt lysande kind som börjar svälla på min dåvarande tjej!

Behöver jag säga att hon aldrig väckte mig så igen!

Så jävla bra... haha :yoparty

För att hålla liv i tråden så kan jag berätta att jag fick nå jävla sendrag i foten igår när jag sexade :3freak

Men det gick över rätt så fort :tummenupp

För ett gäng år sedan bad jag brorsan bränna en gammal 80-talsballad åt mig. Bara för att reta mig för att jag var en mes brände han en hel skiva med smörlåtar. Några helger senare fick jag ett hemsläp. Hon stod och bläddrade och kollade bland skivorna och fick syn på den. "Skitbra" tänkte väl hon och satte på den. Sen satte jag på henne. Saken är den att brorsan ville införa lite hockeykultur på skivan och som sista låt la han in den ryska nationalsången och givetvis kom den låten upp mitt under akten.

Jag har aldrig känt mig så manlig i hela mitt liv. Det kändes som att hela den ryska armékören stod och saluterade min guppande röv.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!