Tjenare allihopa!
Som de sanna trafikanter vi är så brukar vi motardåkare ha en förmåga att åka på alla de sätt om inte hamnat med i trafiklagen (av någon anledning). Detta framkallar alltid olika reaktioner i vår omgivning, allt från att folk upphetsat vinkar och vill se mer till att man blir prejad av "vanliga" bilister, och de skriver upp reg no. för man kör om dom stående surfande på sadeln i shorts på väg till stranden. Det är nästan oundvikligt att inte ha någon av dessa incidenter i bakhuvudet och skrattar åt dom i efterhand.
Tänkte vi kunde ventilera dessa erfarenheter här och eventuellt få oss ett litet smile i vintern och längta till nya säsongen och de eventuella bus som komma skall.
Ride on.....
Som de sanna trafikanter vi är så brukar vi motardåkare ha en förmåga att åka på alla de sätt om inte hamnat med i trafiklagen (av någon anledning). Detta framkallar alltid olika reaktioner i vår omgivning, allt från att folk upphetsat vinkar och vill se mer till att man blir prejad av "vanliga" bilister, och de skriver upp reg no. för man kör om dom stående surfande på sadeln i shorts på väg till stranden. Det är nästan oundvikligt att inte ha någon av dessa incidenter i bakhuvudet och skrattar åt dom i efterhand.
Tänkte vi kunde ventilera dessa erfarenheter här och eventuellt få oss ett litet smile i vintern och längta till nya säsongen och de eventuella bus som komma skall.
Ride on.....



