Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ohh, ja! Ni med tunga traktorer är så heFtiGa!2833413Ströläste lite på sh...o hittar denna gamla tråd..hur jävla dryg/ dryga kan man va...ni har ingen aning om vem människan är o kan ändå va hur jävla elaka som hellst...FAN ...hjälp varandra istället, hur jävla svårt kan det va...Med denna attitityd kommer ni ej bli långlivade på sh när ni kommer upp som nya, på olika forum bland oss med ett tungt fordon...
Jag kör på 5 liter bensin och 1dl olja + lite till för o vara säker.
Eller som KieL sa till mig, 0.3 dl per liter
Hej
Man kan ju aldrig få de exakta 2-3 % blandningen om man blandar själv, lika bra att låta hoj sj göra sånt så de blir rätt.
1,5dl per 5L kör jag på iaf..![]()
Hej
Man kan ju aldrig få de exakta 2-3 % blandningen om man blandar själv, lika bra att låta hoj sj göra sånt så de blir rätt.

Ohh, ja! Ni med tunga traktorer är så heFtiGa!

Jag är facist, skjut mig.2833413Ströläste lite på sh...o hittar denna gamla tråd..hur jävla dryg/ dryga kan man va...ni har ingen aning om vem människan är o kan ändå va hur jävla elaka som hellst...FAN ...hjälp varandra istället, hur jävla svårt kan det va...Med denna attitityd kommer ni ej bli långlivade på sh när ni kommer upp som nya, på olika forum bland oss med ett tungt fordon...

|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |