Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ohh, ja! Ni med tunga traktorer är så heFtiGa!2833413Ströläste lite på sh...o hittar denna gamla tråd..hur jävla dryg/ dryga kan man va...ni har ingen aning om vem människan är o kan ändå va hur jävla elaka som hellst...FAN ...hjälp varandra istället, hur jävla svårt kan det va...Med denna attitityd kommer ni ej bli långlivade på sh när ni kommer upp som nya, på olika forum bland oss med ett tungt fordon...
Jag kör på 5 liter bensin och 1dl olja + lite till för o vara säker.
Eller som KieL sa till mig, 0.3 dl per liter
Hej
Man kan ju aldrig få de exakta 2-3 % blandningen om man blandar själv, lika bra att låta hoj sj göra sånt så de blir rätt.
1,5dl per 5L kör jag på iaf..![]()
Hej
Man kan ju aldrig få de exakta 2-3 % blandningen om man blandar själv, lika bra att låta hoj sj göra sånt så de blir rätt.

Ohh, ja! Ni med tunga traktorer är så heFtiGa!

Jag är facist, skjut mig.2833413Ströläste lite på sh...o hittar denna gamla tråd..hur jävla dryg/ dryga kan man va...ni har ingen aning om vem människan är o kan ändå va hur jävla elaka som hellst...FAN ...hjälp varandra istället, hur jävla svårt kan det va...Med denna attitityd kommer ni ej bli långlivade på sh när ni kommer upp som nya, på olika forum bland oss med ett tungt fordon...

|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |