bensin och olja

Waldemar

robban
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
aprilia rs125
hejsan jag undrar hur mång liter det går i rs tank.
och har kopplat bort min oljepump för att blanda själv i tanken. och undrar hur många dl det ska i om det är full tank i den. kör trimat ska man ha extra smörj då?

2815694 hejsan jag undrar hur mång liter det går i rs tank.
och har kopplat bort min oljepump för att blanda själv i tanken. och undrar hur många dl det ska i om det är full tank i den. kör trimat ska man ha extra smörj då?
Nej, du ska ha spark i röva och en skopa vett :mad:

2815708
och har kopplat bort min oljepump för att blanda själv i tanken. och undrar hur många dl det ska i om det är full tank i den. kör trimat ska man ha extra olja då.(smörj) hah
Vad har du för trim på den?

Samt man kan Edit:a och ändra istället för att skriva samma sak igen. ;)

jag har ju inget trim så men ingen plugg el nåt trottlstoppet är borta..allt va borta när ja köpte den.

och har kopplat bort min oljepump för att blanda själv i tanken. och undrar hur många dl det ska i om det är full tank i den. kör trimat ska man ha extra olja då.(smörj) hah
Det var inte det jag hakade upp mig på.

Nu ska vi ta oss en pilleknarkare och fundera på varför du utrustats med en hjärna. Jag, hör och häpna, drar en sådan fullkomligt orealistisk gissning på att du skulle tänkta med den. Och vart leder detta oss? Tja, i nuläget är det bevisat att det inte leder någonstans. Men tills kommande gånger så kan du:

1. Testa öppna manualen till din RS. Det är inte farligt, den bits inte och bli inte förskräckt om du hittar det du söker däri.

2. http://www.justfuckinggoogleit.com

provat å kolla på bensinpumpen när du har tankat? å om du tankar hemma så kör du antagligen i en 10literdunk lr nåt (antar att du inte står mä 25litarn å försöker träffa tratten) å då kommer du förmodligen få i nästan allt å då vet du att de e 10 liter. ev lite mindre.

Nu ska vi ta oss en pilleknarkare och fundera på varför du utrustats med en hjärna. Jag, hör och häpna, drar en sådan fullkomligt orealistisk gissning på att du skulle tänkta med den. Och vart leder detta oss? Tja, i nuläget är det bevisat att det inte leder någonstans. Men tills kommande gånger så kan du:

1. Testa öppna manualen till din RS. Det är inte farligt, den bits inte och bli inte förskräckt om du hittar det du söker däri.

:rofl :rofl :rofl :rofl :Bugar

bensin o olja§

jag säger så här att ja har ingen manual till den men kan ju alltid ladda ner..men en fråga vf svarar du på tråden om du inte själv kan nåt om det.
miffo:d

2-3 % är la lagom?

jag säger så här att ja har ingen manual till den men kan ju alltid ladda ner..men en fråga vf svarar du på tråden om du inte själv kan nåt om det.

Om du tycker han beter sej dåligt är de väll en väldigt dålig ide att bete sej precis lika dant, eller vad tycker du?

2819173 jag säger så här att ja har ingen manual till den men kan ju alltid ladda ner..men en fråga vf svarar du på tråden om du inte själv kan nåt om det.
Smart grabben.
1. hur handikappad kan man bli?
2. För att det är fan sorgligt att se hur kort visa kan tänka.
3. Om du nu vill ha ett svar är det ett plus att säga vilken årsmodel.

En RS 125as tank rymmer 14 liter, varav 3,5 är reserv. :) Det gäller alla RS 125or från 99 och fram iaf. Äldre ändå vet jag inte.

Last edited:
olja

Smart grabben.
1. hur handikappad kan man bli?
2. För att det är fan sorgligt att se hur kort visa kan tänka.
3. Om du nu vill ha ett svar är det ett plus att säga vilken årsmodel.

det kunde du frågat först ist för att framstå som en idiot och skriva som du gör. bara onödigt el vad tycker du?

En RS 125as tank rymmer 14 liter, varav 3,5 är reserv. :) Det gäller alla RS 125or från 99 och fram iaf. Äldre ändå vet jag inte.

okiej ja har en 00 :p så då vet ja tack så mycke

2-3 % är la lagom?

okej då ska ja köra på 3 för att va på säkra sidan:p
vill inte att den ska skära igen.

Last edited:
Hallåååå

Ströläste lite på sh...o hittar denna gamla tråd..hur jävla dryg/ dryga kan man va...ni har ingen aning om vem människan är o kan ändå va hur jävla elaka som hellst...FAN ...hjälp varandra istället, hur jävla svårt kan det va...:va Med denna attitityd kommer ni ej bli långlivade på sh när ni kommer upp som nya, på olika forum bland oss med ett tungt fordon...

Vem behöver olja?:hihi kör utan, den kommer gå i 200 strypt!

Nej skoja, men det är väl 2 liter på en liter eller?

:D

Inget jag sa stämmer, men försök hitta på google, blanda ska man kunna
själv iallafall! sen vet jag inte exakt hur det är på din, kan det vara samma som på en 125a cross?:va

Edit: Ja det ska väl va ca: 2-3 % Samma som på crossar ungefär då
Lite olika kanske.

Last edited:
Ströläste lite på sh...o hittar denna gamla tråd..hur jävla dryg/ dryga kan man va...ni har ingen aning om vem människan är o kan ändå va hur jävla elaka som hellst...FAN ...hjälp varandra istället, hur jävla svårt kan det va...:va Med denna attitityd kommer ni ej bli långlivade på sh när ni kommer upp som nya, på olika forum bland oss med ett tungt fordon...

Ser du?

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back