Benflisa

Jag kan skära bort den för ett par hundringar - du står för spriten (bedövning) och jag för verktygen (har egen skalpell) :tummenupp :tomten Vanliga sjukvården tar alldeles för lång tid på sig.

Jag hade en benflisa från insidan av käken som började peta ut (efter en urdragen tand) - drog loss den med en tång och så var det med det... :3freak
 
2fast4hjo skrev:
=Långa väntetider. Ring och beställ en tid med en gång. Har du blivit bättre kan du alltid avbeställa tiden. :tummenupp

Edit, några hann före.
Nja senast gick de på 1,5 vecka. Mammor e bra ibland!
 
TomK skrev:
Jag kan skära bort den för ett par hundringar - du står för spriten (bedövning) och jag för verktygen (har egen skalpell) :tummenupp :tomten Vanliga sjukvården tar alldeles för lång tid på sig.

Jag hade en benflisa från insidan av käken som började peta ut (efter en urdragen tand) - drog loss den med en tång och så var det med det... :3freak



Manligt :hihi

Märkligt det här med att ha ont, man går o ojar sig.. men lik förb***at gör man inget åt det.
 
Swedie skrev:
i med att det blev bättre på bara några övningar, ska jag ta o helt enkelt göra övningar när jag får ont.. jag gör detta i en månad ungefär, blire inte bättre så... då blire o kontakta dom igen.


:7peta Be dom kapa av en rejäl bit upp... typ straxt under knät... :D :D :D :kryckor



(sorry orkar inte va så värst seriös längre. Livet är för hopplöst för det... och i kväll dricker jag :öl i linköping...)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top