Belägg till Waveybrakediscs

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
Har hört att sådana skivor som näms ovan sliter bromsbeläggen hårdare..stämmer det? undrar även om de kräver speciella belägg? Tacksam för svar.

Mvh
Hårding

JA! De sågar ner beläggen asfort. Köp inte waveskivor om du inte absolut måste ha. Jag köpte nya bromsskivor hos http://www.nickesmc.se , bra pris och hyfsat snabb service. Kolla där.

Jag har kollat med Nickes men skivorna där är de dyra till GSX-R, dock ändå billiga jämfört mot generalagenten men ändå...

Hittade waveyskivor(130pund + frakt) på ebay och gav ett bud innan jag tänkte efter, och jag leder fortfarande med mitt bud med en dag kvar. Kan man dra sig ur ett ebay-bud?

mvh
H

Hårding skrev:
Har hört att sådana skivor som näms ovan sliter bromsbeläggen hårdare..stämmer det? undrar även om de kräver speciella belägg? Tacksam för svar.

Mvh
Hårding

Jag använder Grenstuffbelägg till mina Waveskivor, har funkat bra hela sommaren = ca: 1000mils körning, varav 4 heldagar på bana, beläggen är bara halvslitna:tummenupp

Hårding skrev:
Hittade waveyskivor(130pund + frakt) på ebay och gav ett bud innan jag tänkte efter, och jag leder fortfarande med mitt bud med en dag kvar. Kan man dra sig ur ett ebay-bud?

nja, man kan dra tillbaka ett bud på ebay.... men inte i detta fall tror jag.... jag har dragit tillbaka ett bud en gång... råkade bjuda $500 ist för $50... ett uppenbart fel och således var det inga problem att dra till baka det...

Har kört motard träningar med min waveskiva på motarden hela sommaren och har inte märkt något extra slitage...

Tobbe_N skrev:
nja, man kan dra tillbaka ett bud på ebay.... men inte i detta fall tror jag.... jag har dragit tillbaka ett bud en gång... råkade bjuda $500 ist för $50... ett uppenbart fel och således var det inga problem att dra tillbaka det...

Jo jag läste att man kunde få grova felbudningar hävda men i mitt fall ligger jag 1 pund över...anledningen att jag tvekar till skivorna är att dessa skivor sticker ut och troligen attraherar ljusskygga personer...

Hårding skrev:
Jo jag läste att man kunde få grova felbudningar hävda men i mitt fall ligger jag 1 pund över...anledningen att jag tvekar till skivorna är att dessa skivor sticker ut och troligen attraherar ljusskygga personer...

Ja, sälj hojen och köp dig en 240 istället! ;)

...

Klart du ska ha waveskivor!

Om du skal köpa waveskivor skal du prova och ringa til press racing på 070 6320356 eller skriva på pressracing@semera.se. Jag köpte ett par där och det blev 500 billigare än på http://www.nickesmc.se
Det är en halv galen dansk :kocko som håller till utanför landskrona och fiksar nästan allt til mycket bra priser.
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing