Det er mange fine bygg her inne, men desverre så er det flere som gjør den samme feilen, og det er synd..
Når dere bygger en '80-talls sykkel, IKKE bruk "up side down" gaffel?
Den Yoshimura 1230'en er het rå, men den gaffelen blir desverre helt feil. Det er ett smykke av en gaffel, men den passer ikke på den sykkelen. Desverre. Det blir "Overkill"..
Samme med den fine CB 900 superbiken.. Du må kjøre konvensjonell gaffel, som er tidsriktig for maskinen.
Får sikkert mange uvenner nå, men jeg kan ikke sitte stille å se på at dere betaler penger for å ødelegge byggene deres på denne måten.
Make no mistake; Jeg synes begge syklene er jævelig fine, BORTSETT fra overkill gaflene..
Når dere bygger en '80-talls sykkel, IKKE bruk "up side down" gaffel?
Den Yoshimura 1230'en er het rå, men den gaffelen blir desverre helt feil. Det er ett smykke av en gaffel, men den passer ikke på den sykkelen. Desverre. Det blir "Overkill"..
Samme med den fine CB 900 superbiken.. Du må kjøre konvensjonell gaffel, som er tidsriktig for maskinen.
Får sikkert mange uvenner nå, men jeg kan ikke sitte stille å se på at dere betaler penger for å ødelegge byggene deres på denne måten.
Make no mistake; Jeg synes begge syklene er jævelig fine, BORTSETT fra overkill gaflene..

Tacka vet jag ett par klassiska cragar eller liknande
MEN, när det handlar om fallet med gafflar på hojbyggen så tycker jag nog att det är skillnad. Där har ju trots allt gaffeln en funktion, den påverkar motorcykelns väghållning i ganska stor utsträckning. Så jag kan mycket väl förstå att någon som bygger om en gammal hoj vill uppgradera stötdämpningen lite. Sen tycker jag faktiskt att en USD-gaffel kan se ganska bra ut på en gammal hoj


