Lilla_Tingeling
Världens lyckligaste Ting!!!
Milla skrev:Jag är lessen för att du mår så dåligt gumman! Hoppas ditt ljus i mörkret kommer snabbare än du tror och hoppas! *kram*
Tack!
Hatar verkligen att må såhär...
*kramizar*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Milla skrev:Jag är lessen för att du mår så dåligt gumman! Hoppas ditt ljus i mörkret kommer snabbare än du tror och hoppas! *kram*
Mattias skrev:MÅSTE vi verkligen ha "kära hjärtespalten"-trådar? Svaret är precis så enkelt som några har skrivit redan. SÖK HJÄLP. Inte här, inte på kvarterskrogen. Hos en läkare. Seså, försvinn!
Det tror du visst. Annars hade du ju inte skickat alla dom däringa snyft-sms:en till mig varje natt.Gustav1 skrev:Ja, det var nog precis vad som behövdes säga.
Jag tror inte man mår bättre av att sitta och skriva hur dåligt man mår på internet.

hållundan skrev:Det tror du visst. Annars hade du ju inte skickat alla dom däringa snyft-sms:en till mig varje natt.![]()
Schhh. Inte här.Gustav1 skrev:Jammen de skickar jag i ett annat syfte.
Du är väl gay fortfarande?

Lilla_Tingeling skrev:Va ska man göra när man e deppig och inte kan sluta gråta? När man känner sig så ensam och tom att man håller på att gå under...![]()
![]()
När magen och hjärtat gör så ont att man vill skrika.
// Lena
hoppas jag piggar upp litet iallafall Lilla_Tingeling skrev:Jag har träffat psykolog för några år sen. Efter alla jobbiga och misslyckade knäoperationer. Och det kan verkligen vara skönt att prata med nån man inte känner. Var skönt att kunna öppna sig om sånt jag inte kunnat prata om tidigare. B.la misshandel i ett av mina förhållanden och sånna saker.
// Lena
Victor skrev:Kan man inte begränsa sig lite med uttryck som "*kramizar*", "*skrattar*" och "*skuttar*" och annat fjanteri?
Det ser inte snyggt ut och passar garanterat inte hos någon som är äldre än tolv år gammal.
en vis kvinna skrev:Med risk för att Swedie blir arg på mig och allra minst raderar mitt inlägg, så...
GE UPP NU FÖR H-E!!!
Swedie rensade den här tråden en gång... kommer ni ihåg vad den handlar om?!?
Det här ÄR ingen dejtingsajt! Det här ÄR inte Fråga Olle och Malena Ivarsson har för länge sedan gått i pension som samlevnadsrådgivare och jobbar inte här!!!
Adda varandra på msn och tyck synd om varandra där eller nå't... jag står inte UT längre!!!
/ Veronica (som börjar tröttna på alla tyck-synd-om-mig-titta-på-mig-jag-är-ensammast-i-hela-världen-inlägg)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |