Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis! Inte att alkoholen hjälper i längden, utan att du släpper hämningarna för en stund i goda vänners lag. Överdosera inte. Heh.UrbanTiger skrev:Felet är att du suger på dina follisar, gå på gröna skylten så får du riktig bira![]()
Trango_B skrev:Kan vi inte sätta upp en lista på folk härifrån som kan hälsa på denna tjejen och ta ut henne på en mc-runda/fika/filmkväll eller nått får att pigga upp henne?
Själv bor jag ju lite för långt bort så men några i närheten kanske?
JoS skrev:Precis! Inte att alkoholen hjälper i längden, utan att du släpper hämningarna för en stund i goda vänners lag. Överdosera inte. Heh.
Har du stora förväntningar på dig själv?Jag misstänker det. Släpp dom isf. Allt KOMMER ordna sig. Jorden går inte under om du inte gör det du tycker du måste göra.![]()
[Akryl]*Amid skrev:Jag har aldrig förstått det där med alkohol som bot mot sorg av något slag faktiskt. Det enda som händer är ju att man blir än deppigare och "ramlar ihop i en hög". Jag tror att alkohol är en ursäkt för de som inte törs gråta egentligen...
Det bästa jag sett i denna tråden är väl just att prata med något proffs. Du hade visst pratat med någon tidigare, funkade det då och kändes bra så kanske du skall försöka igen. Det jobbigaste med det tycker jag dock är personkemin, jag har "lagom" svårt att öppna mig för folk och är väldigt misstänksam av mig så jag har ännu inte hittat något proffs som funkar för mig, dock så har några bekanta gjort det- så jag tror fortfarande på det som metod.
Lilla_Tingeling skrev:Va ska man göra när man e deppig och inte kan sluta gråta? När man känner sig så ensam och tom att man håller på att gå under...![]()
![]()
När magen och hjärtat gör så ont att man vill skrika.
// Lena

KaliZ skrev:Jag tror det är så att du tar för allvarligt på livet! Slappna av och ta varje dag som den kommer.

KaliZ skrev:...hur som helst..träffade en tjej på krogen ikväll...han e ifrån tyskland.
Jo, men jag skrev ju att du inte skulle överdosera.Lilla_Tingeling skrev:Farligt att överdosera alkohol. Man brukar kunna må så dåligt dan efter...![]()
![]()
![]()
// Lena
Ja, den var rätt bra faktiskt... Enda ångesten jag fick var när det tittades på kontoutdraget. Men vaffasen, det ä ju bara pengar (säger en fattig högskolestudent)Lilla_Tingeling skrev:Lät som en underbar dag! Jag skulle oxå behöva en dag när jag bara gör roliga saker och tänker på mig själv.
// Lena
Fiffan, ja dricker bara egenimporterad svartguld fö hevlete.UrbanTiger skrev:Felet är att du suger på dina follisar, gå på gröna skylten så får du riktig bira![]()

Lilla_Tingeling skrev:Lät som en underbar dag! Jag skulle oxå behöva en dag när jag bara gör roliga saker och tänker på mig själv.
// Lena

Gustav1 skrev:Nämen, usch då.
Hahaha!!! Slant lite på tangentbordet. Fixat nu...var inte direkt nykter igår...(idag?)
JoS skrev:Jo, men jag skrev ju att du inte skulle överdosera.
Att använda alkohol som någon sorts medicin eller på annat sätt ta till alkohol vid motgångar är fel. Däremot kan den användas i måttliga mängder tillsammans med vänner för att få bort den första spärren som gör en så social och trevlig.![]()
Drick inte alkohol ensam, fast det verkar du inte ha något problem med.
Lycka till.
Josafan skrev:jag vill inte ha orgasm ensam(ät korv, det är ungefär lika bra)...
Lilla_Tingeling skrev:Va ska man göra när man e deppig och inte kan sluta gråta? När man känner sig så ensam och tom att man håller på att gå under...![]()
![]()
När magen och hjärtat gör så ont att man vill skrika.
// Lena
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |