Behöver tips...

Status
Ej öppen för fler svar.
Kan vi inte sätta upp en lista på folk härifrån som kan hälsa på denna tjejen och ta ut henne på en mc-runda/fika/filmkväll eller nått får att pigga upp henne?
Själv bor jag ju lite för långt bort så men några i närheten kanske?

UrbanTiger skrev:
Felet är att du suger på dina follisar, gå på gröna skylten så får du riktig bira :fyllisar
Precis! Inte att alkoholen hjälper i längden, utan att du släpper hämningarna för en stund i goda vänners lag. Överdosera inte. Heh.

Har du stora förväntningar på dig själv?Jag misstänker det. Släpp dom isf. Allt KOMMER ordna sig. Jorden går inte under om du inte gör det du tycker du måste göra. :tummenupp

Trango_B skrev:
Kan vi inte sätta upp en lista på folk härifrån som kan hälsa på denna tjejen och ta ut henne på en mc-runda/fika/filmkväll eller nått får att pigga upp henne?
Själv bor jag ju lite för långt bort så men några i närheten kanske?

Jag e glad att jag har er här på SH!!! Ni e bara bäst... :pannkyss

// Lena

JoS skrev:
Precis! Inte att alkoholen hjälper i längden, utan att du släpper hämningarna för en stund i goda vänners lag. Överdosera inte. Heh.

Har du stora förväntningar på dig själv?Jag misstänker det. Släpp dom isf. Allt KOMMER ordna sig. Jorden går inte under om du inte gör det du tycker du måste göra. :tummenupp

Farligt att överdosera alkohol. Man brukar kunna må så dåligt dan efter... :zpy :ätapiller :sjuk

// Lena

Jag har aldrig förstått det där med alkohol som bot mot sorg av något slag faktiskt. Det enda som händer är ju att man blir än deppigare och "ramlar ihop i en hög". Jag tror att alkohol är en ursäkt för de som inte törs gråta egentligen...

Det bästa jag sett i denna tråden är väl just att prata med något proffs. Du hade visst pratat med någon tidigare, funkade det då och kändes bra så kanske du skall försöka igen. Det jobbigaste med det tycker jag dock är personkemin, jag har "lagom" svårt att öppna mig för folk och är väldigt misstänksam av mig så jag har ännu inte hittat något proffs som funkar för mig, dock så har några bekanta gjort det- så jag tror fortfarande på det som metod.

[Akryl]*Amid skrev:
Jag har aldrig förstått det där med alkohol som bot mot sorg av något slag faktiskt. Det enda som händer är ju att man blir än deppigare och "ramlar ihop i en hög". Jag tror att alkohol är en ursäkt för de som inte törs gråta egentligen...

Det bästa jag sett i denna tråden är väl just att prata med något proffs. Du hade visst pratat med någon tidigare, funkade det då och kändes bra så kanske du skall försöka igen. Det jobbigaste med det tycker jag dock är personkemin, jag har "lagom" svårt att öppna mig för folk och är väldigt misstänksam av mig så jag har ännu inte hittat något proffs som funkar för mig, dock så har några bekanta gjort det- så jag tror fortfarande på det som metod.

Jag kan oxå ha svårt att öpnna mig för folk. Är en sån som har lätt för att dra mig undan och sluta mig i ett skal. Speciellt när jag mår dåligt...
Men jag har inga problem med att gråta. Blir jag lessen spelar det ingen roll vart jag e eller om jag är bland mycke folk. Då kommer tårarna iaf...
Jag gråter ganska ofta. Ibland i flera timmar... :(
Men det kan va sköt att få gråta ut riktigt ordentligt...

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Va ska man göra när man e deppig och inte kan sluta gråta? När man känner sig så ensam och tom att man håller på att gå under... :död :(
När magen och hjärtat gör så ont att man vill skrika.

// Lena

Då hör man av sig till mig som mår exakt likadant så kanske vi kan finna nån tröst i varandra. :gråta

Jag tror det är så att du tar för allvarligt på livet! Slappna av och ta varje dag som den kommer.

Själv har man relativt nyligen blicit singel...men va f-n man kan inte sluta leva för det,. Har precis kommit hem ifrån krogen nu. Det vimlar av trevliga människor där ute...men bäst är att bara umgås med sina polare ibland. De är ett bra stöd när man mår lite till ocjh från! Hoppas att du kan göra som jag..och njuta av varjkje tillfälle livet ger och inte deppa ner dig i minsta lilla utan ...bara se vad livet har att erbjuda och ta för dig.l! Sån e jafg iaf..!

...hur som helst..träffade en tjej på krogen ikväll...hon e ifrån tyskland. men vad gjorde det...jag pratade tyska och hon pratade engelska (annars hade jag inte fattat ngt!). Det var tredje gången vi sprang på varandra ute på stan. Jag har börjat fatta tycke för henne...och är hon ute nu på ons. så kommer jag ta ytterliggare ett steg närmare henne...så får vi se vad som händert...Man lever bara en gång...o tar jag inte chansen så kommer jag ångra mig resten av livet...går de åt h-vete så gör det...men då har man försökt iaf..

det är det jag försökjer säga med detta fulla drygfa inlägg..att lev livet...och ta alla chanser du får till nyua erfaranehter...!!!..så ska du se att livet blri enklarae!! :fyllisar

/KalIZ

Edit: Har ändrat det grövsta stavfelet...massa fylle-stavning kvar men sak samma! :va

Last edited:
KaliZ skrev:
Jag tror det är så att du tar för allvarligt på livet! Slappna av och ta varje dag som den kommer.

Håller med. Vänd upponer på världen och pissa på g*d säger jag, man vet aldrig hur länge man lever.

Ting, glada upp dig lite nu, du ska ju med den 23'e och det är ju kanonkul :tummenupp Förmodligen den enda saken jag har planerad förutom kundbesök och möten.... :ätapiller

Lilla_Tingeling skrev:
Farligt att överdosera alkohol. Man brukar kunna må så dåligt dan efter... :zpy :ätapiller :sjuk

// Lena
Jo, men jag skrev ju att du inte skulle överdosera.

Att använda alkohol som någon sorts medicin eller på annat sätt ta till alkohol vid motgångar är fel. Däremot kan den användas i måttliga mängder tillsammans med vänner för att få bort den första spärren som gör en så social och trevlig. :rolleyes:

Drick inte alkohol ensam, fast det verkar du inte ha något problem med.

Lycka till.

Lilla_Tingeling skrev:
Lät som en underbar dag! Jag skulle oxå behöva en dag när jag bara gör roliga saker och tänker på mig själv.

// Lena
Ja, den var rätt bra faktiskt... Enda ångesten jag fick var när det tittades på kontoutdraget. Men vaffasen, det ä ju bara pengar (säger en fattig högskolestudent) :)

Lilla_Tingeling skrev:
Lät som en underbar dag! Jag skulle oxå behöva en dag när jag bara gör roliga saker och tänker på mig själv.

// Lena

Ha sådana dagar så ofta som möjligt för att ha något roligt att tänka på när det är motigt. :)
Tyvärr måste man fylla på med roliga minen oftare när man mår dåligt då hjärnan så lätt "glömmer" allt det roliga man har gjort.

:krama

JoS skrev:
Jo, men jag skrev ju att du inte skulle överdosera.

Att använda alkohol som någon sorts medicin eller på annat sätt ta till alkohol vid motgångar är fel. Däremot kan den användas i måttliga mängder tillsammans med vänner för att få bort den första spärren som gör en så social och trevlig. :rolleyes:

Drick inte alkohol ensam, fast det verkar du inte ha något problem med.

Lycka till.

Jag dricker nästan aldrig alkohol. Högst 2-3 ggr per år. Klarar mig bättre utan... :tummenupp

// Lena

Gör någonting!

Om än så lite så hitta på ngt som du skall göra(sätt upp delmål och mål) och sedan efter så belönar du dig med ngt saftigt. Här kommer följande förslag:

Gå och handla. Belöning: öl och simpsons på tv :tummenupp

Sluta att sitta på sporthoj.com i över 24 h. Belöning: en orgasm :tuttar

Ta fram cykeln och se om den fungerar, nästa steg är att cykla minst 10 km. Belöning: Gå till en korvmoj, köp en chorizo och prata med minst 3 pers. :fyllisar

Fantisera om att måla om din lägenhet. Belöning: en öl :fyllisar

Fundera på vilken motorcykel du skall köpa. Belöning: Sweet dreams :banana

Osv osv.... Gå till ett gym, stick ut o hugg ved, res runt i Sverige, Res runt i världen, Organisera bussresa till danmark för att handla öl, åk backpack i öst.

Vad som helst, men göööör någonting, för att sitta framför datorn lär nog inte hjälpa många. Det finns säkert många skäl varför man INTE skall göra ovanståenden, t.ex. följande: jag dricker inte öl(ok byta ut det mot ngt du tycker är gott), jag vill inte ha orgasm ensam(ät korv, det är ungefär lika bra)...osv osv. Skapa inte svepskäl eller ursäkter för att inte göra saker. Oavsett hur många råd vi ger dig så måste du själv ta och göra ngt, om än så lite.

PS. Det där med att söka upp någon kan vara vettigt....DS.

Lilla_Tingeling skrev:
Va ska man göra när man e deppig och inte kan sluta gråta? När man känner sig så ensam och tom att man håller på att gå under... :död :(
När magen och hjärtat gör så ont att man vill skrika.

// Lena

Jag är lessen för att du mår så dåligt gumman! Hoppas ditt ljus i mörkret kommer snabbare än du tror och hoppas! *kram*

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back