Tänkte ta mig för en sjuhelsikes resa i sommar! Så här lyder planen: Åker ner till spanien i slutet av mars (hoppas snön är borta) Stannar i Cadiz spanien och hoppar på en spanskakurs. Sen i juli bär det av till östeuropa. Troligtvis via nordafrikanska kusten och italen. Resan hem till sverige igen sker alltså från kroatien och upp genom östeuropa. Är jag inte trött på hojåkning och pengar finns kvar kanske jag åker via de baltiska staterna och via finland hem.
Har inte planerat så jäkla mycket och tänker inte göra det heller. Tar det mer som det kommer tänkte jag. Nu behöver jag så många tips som möjligt på bra hojvägar och så vidare i europa!
Nån som vet om det är möjligt att åka hoj marocko-algeriet-tunisien? Hört att gränsen mellan marocko och algeriet är svår att passera...
Alla tips är välkomna och välbehövliga!
Tänkte åka min thunderace, nån som har erfarenhet av långresor med sån?
Sommaren 05 kommer att rocka!
Har inte planerat så jäkla mycket och tänker inte göra det heller. Tar det mer som det kommer tänkte jag. Nu behöver jag så många tips som möjligt på bra hojvägar och så vidare i europa!
Nån som vet om det är möjligt att åka hoj marocko-algeriet-tunisien? Hört att gränsen mellan marocko och algeriet är svår att passera...
Alla tips är välkomna och välbehövliga!
Tänkte åka min thunderace, nån som har erfarenhet av långresor med sån?
Sommaren 05 kommer att rocka!