Jag var och tittade på en Gsx-r 1000 -10 idag som gått 800mil helt original.
Den ser som ny ut utvändigt, men när jag kollar på oljan så var oljenivån under glaset och färgen en aning grå med bubblor på ytan. När jag startar hojen tycker jag den låter lite konstigt kan vara jag som inbillar mig
(aldrig kört en suzuki). Jag tog en kort tur och märkte inga konstigheter.
Service gjord för 200mil sedan. Den är även körd några gånger på bana.
Jag funderar på om jag ska ta den till en firma som får ta en titt på den innan eventuellt köp.
Eller om jag bara ska droppa och spana vidare. Det vore ju surt att köpa en hoj som man senare märker har en trasig topp eller något liknande.
Den ser som ny ut utvändigt, men när jag kollar på oljan så var oljenivån under glaset och färgen en aning grå med bubblor på ytan. När jag startar hojen tycker jag den låter lite konstigt kan vara jag som inbillar mig
Service gjord för 200mil sedan. Den är även körd några gånger på bana.
Jag funderar på om jag ska ta den till en firma som får ta en titt på den innan eventuellt köp.
Eller om jag bara ska droppa och spana vidare. Det vore ju surt att köpa en hoj som man senare märker har en trasig topp eller något liknande.