Dean martin går jätteslött att ladda hem. Är han gammal o segRash skrev:2196702Kan inte alla bara sluta skrika?![]()
All you need is love![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dean martin går jätteslött att ladda hem. Är han gammal o segRash skrev:2196702Kan inte alla bara sluta skrika?![]()

Märkligt att du inte har tjej, du kan ju konsten att smöra...CJ900RR skrev:2196701Men lilla vännen, du gör mig alltid glad![]()
Det är bara livet som gör mig ledsen.

Skulle inte du sova?Rash skrev:2196702Kan inte alla bara sluta skrika?![]()

Men att smöra funkar ju inte. Då blir man bara en "vän".FeeBee skrev:2196704Märkligt att du inte har tjej, du kan ju konsten att smöra...![]()

Äh, snick-snack. Det är iaf en sak man kan vara säker på vad det gäller oss hannar: vi vill ha sex. Med er honor finns det inget man kan vara lika säker på.FeeBee skrev:2196671Nej! Det är ni som inte kan hålla er till en tjej. Och den ni inte kan hålla er till brukar ni va tillsammans med... Inte så logiskt.
CJ900RR skrev:2196703Dean martin går jätteslött att ladda hem. Är han gammal o seg![]()
![]()
Oj, förlåt.. Det missade jag..CJ900RR skrev:2196708Men att smöra funkar ju inte. Då blir man bara en "vän".
OCh jag smörar inte. Jag flörtar
![]()

Det vill ju vi med..! Fast många av oss vill ha det med samma kille ett bra tag åt gången..Esquire skrev:2196710Äh, snick-snack. Det är iaf en sak man kan vara säker på vad det gäller oss hannar: vi vill ha sex. Med er honor finns det inget man kan vara lika säker på.
FeeBee skrev:Skulle inte du sova?![]()
Oh fan. Jag har nog hört en del av han när jag tänker efter. Ska ge det en chans. Gillar ju självömkande musikRash skrev:2196711Född jui -17. Dog juldagen -95![]()
Han höll för tre äktenskap och sju ungar (tror jag). Så killen visste vad han sjöng omPå hans gravsten står det "Everybody loves somebody sometimes" En av hans populäraste låtar.
Absolut inget annat alls..! Du skulle skaffat en honkatt istället, mycket lugnare och behagligare..!Rash skrev:2196718Mmm, för 3h sedan egentligen![]()
Får skylla på katten som vanligtDen jäveln gör det med vilje
Han sover om dagarna och väcker mig om nätterna.. Monza, alfahanne och förstfödd. Vad annat kunde man vänta sig?
![]()

Det finns det många killar som vill också.FeeBee skrev:2196712Det vill ju vi med..! Fast många av oss vill ha det med samma kille ett bra tag åt gången..
FeeBee skrev:Det vill ju vi med..! Fast många av oss vill ha det med samma kille ett bra tag åt gången..
No danger on the roof. Jag ger dig en andra chans, bara för att du är duFeeBee skrev:2196712Oj, förlåt.. Det missade jag..![]()

Rash skrev:2196724Krävande i sängen?![]()
CJ900RR: Jag hitta den smiley som du nog letar efter:![]()
![]()

Inte mitt fel att ditt "nu" ligger en kvart efter oss alla andra.Santo skrev:2196690Du ljuger, det är beachvolley därWar-psycho skrev:2196655Slå på Eurosport istället... motorcyklar nu !!!![]()
![]()

Typ...?CJ900RR skrev:2196725
nä jag är en väldigt seriös pojk som inte raggar om jag inte vill något.< Typ.
Det gör inte alla tjejer heller... Många, men inte alla!Esquire skrev:2196722Det finns det många killar som vill också.
Men vi kör inte med falskspel och manipulation.
Ja. Typ. Jag tackar ofta nej till sex för att jag tycker att det är ganska smutsigt med fyllesex som man bara ångrar dagen efter ändå. Raggar jag så gör jag det för att jag är intresserad.FeeBee skrev:2196729Typ...?![]()
![]()

Oj.. hade det inte varit för att jag är så cynisk och bitter hade jag nästan tyckt att du lät som en helt okej kille..!CJ900RR skrev:2196735Ja. Typ. Jag tackar ofta nej till sex för att jag tycker att det är ganska smutsigt med fyllesex som man bara ångrar dagen efter ändå. Raggar jag så gör jag det för att jag är intresserad.

Du får va hur cynisk och bitter du vill, för det är jag med. Ska vi utse måndagen den 29 maj till Cynisk och Bitter-hetens officiella dagFeeBee skrev:2196739Oj.. hade det inte varit för att jag är så cynisk och bitter hade jag nästan tyckt att du lät som en helt okej kille..!![]()

Det tycker jag! Skål!CJ900RR skrev:2196740Du får va hur cynisk och bitter du vill, för det är jag med. Ska vi utse måndagen den 29 maj till Cynisk och Bitter-hetens officiella dag![]()

Jag hatar alla, men jag är inte bitter för det.FeeBee skrev:2196741Det tycker jag! Skål!![]()

Joooo lite bitter är du alltWar-psycho skrev:2196744Jag hatar alla, men jag är inte bitter för det.![]()
Skål iallafall.![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!