behöver lite hjälp..

FeeBee skrev:
2196671 :4skrika Nej! Det är ni som inte kan hålla er till en tjej. Och den ni inte kan hålla er till brukar ni va tillsammans med... Inte så logiskt.
Äh, snick-snack. Det är iaf en sak man kan vara säker på vad det gäller oss hannar: vi vill ha sex. Med er honor finns det inget man kan vara lika säker på.

CJ900RR skrev:
2196703 Dean martin går jätteslött att ladda hem. Är han gammal o seg :mad: :va

Född jui -17. Dog juldagen -95 :gråta

Han höll för tre äktenskap och sju ungar (tror jag). Så killen visste vad han sjöng om;) På hans gravsten står det "Everybody loves somebody sometimes" En av hans populäraste låtar.

Martin,%20Dean%20-%20Los%20Angeles%20CA%202.jpg

CJ900RR skrev:
2196708 Men att smöra funkar ju inte. Då blir man bara en "vän".

OCh jag smörar inte. Jag flörtar
:rodnar
Oj, förlåt.. Det missade jag.. :rodnar

Esquire skrev:
2196710 Äh, snick-snack. Det är iaf en sak man kan vara säker på vad det gäller oss hannar: vi vill ha sex. Med er honor finns det inget man kan vara lika säker på.
Det vill ju vi med..! Fast många av oss vill ha det med samma kille ett bra tag åt gången..

FeeBee skrev:
Skulle inte du sova? :tungan

Mmm, för 3h sedan egentligen :huvet
Får skylla på katten som vanligt :rolleyes: Den jäveln gör det med vilje :mad: Han sover om dagarna och väcker mig om nätterna.. Monza, alfahanne och förstfödd. Vad annat kunde man vänta sig? :cool:

Rash skrev:
2196711 Född jui -17. Dog juldagen -95 :gråta

Han höll för tre äktenskap och sju ungar (tror jag). Så killen visste vad han sjöng om;) På hans gravsten står det "Everybody loves somebody sometimes" En av hans populäraste låtar.
Oh fan. Jag har nog hört en del av han när jag tänker efter. Ska ge det en chans. Gillar ju självömkande musik :tummenupp

Rash skrev:
2196718 Mmm, för 3h sedan egentligen :huvet
Får skylla på katten som vanligt :rolleyes: Den jäveln gör det med vilje :mad: Han sover om dagarna och väcker mig om nätterna.. Monza, alfahanne och förstfödd. Vad annat kunde man vänta sig? :cool:
Absolut inget annat alls..! Du skulle skaffat en honkatt istället, mycket lugnare och behagligare..! :tungan

FeeBee skrev:
2196712Det vill ju vi med..! Fast många av oss vill ha det med samma kille ett bra tag åt gången..
Det finns det många killar som vill också.

Men vi kör inte med falskspel och manipulation.

FeeBee skrev:
Det vill ju vi med..! Fast många av oss vill ha det med samma kille ett bra tag åt gången..

Krävande i sängen? :hihi

CJ900RR: Jag hitta den smiley som du nog letar efter: :slicka

;);););)

FeeBee skrev:
2196712 Oj, förlåt.. Det missade jag.. :rodnar
No danger on the roof. Jag ger dig en andra chans, bara för att du är du
:tuttar

Rash skrev:
2196724 Krävande i sängen? :hihi

CJ900RR: Jag hitta den smiley som du nog letar efter: :slicka

;);););)
:rofl

nä jag är en väldigt seriös pojk som inte raggar om jag inte vill något.< Typ.

CJ900RR skrev:
2196725

nä jag är en väldigt seriös pojk som inte raggar om jag inte vill något.< Typ.
Typ...? :va

:rolleyes:

Esquire skrev:
2196722 Det finns det många killar som vill också.

Men vi kör inte med falskspel och manipulation.
Det gör inte alla tjejer heller... Många, men inte alla!

FeeBee skrev:
2196729 Typ...? :va

:rolleyes:
Ja. Typ. Jag tackar ofta nej till sex för att jag tycker att det är ganska smutsigt med fyllesex som man bara ångrar dagen efter ändå. Raggar jag så gör jag det för att jag är intresserad.

If you want it
Come and get it
Crying out loud
The love that I was
Giving you was
Never in doubt
Let go your heart
Let go your head
And feel it now

// Babylon - David Gray.

Ps. Nu är dean klar :yoparty

CJ900RR skrev:
2196735 Ja. Typ. Jag tackar ofta nej till sex för att jag tycker att det är ganska smutsigt med fyllesex som man bara ångrar dagen efter ändå. Raggar jag så gör jag det för att jag är intresserad.
Oj.. hade det inte varit för att jag är så cynisk och bitter hade jag nästan tyckt att du lät som en helt okej kille..! :tungan

FeeBee skrev:
2196739 Oj.. hade det inte varit för att jag är så cynisk och bitter hade jag nästan tyckt att du lät som en helt okej kille..! :tungan
Du får va hur cynisk och bitter du vill, för det är jag med. Ska vi utse måndagen den 29 maj till Cynisk och Bitter-hetens officiella dag :fyllisar

CJ900RR skrev:
2196740 Du får va hur cynisk och bitter du vill, för det är jag med. Ska vi utse måndagen den 29 maj till Cynisk och Bitter-hetens officiella dag :fyllisar
Det tycker jag! Skål! :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back