Behöver låna utrustning ett par veckor..

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Brorsonen flyttar in och innan vi hunnit skaffa grejor så behöver jag låna kläder till en som ser ut prexis som mig i både längd, vikt och skostorlek.

178cm 75 kilo 43 i storlek:Bugar

Om någon av er alla som "musklat" på er under vintern har nått att sälja så är även det av intresse till rätt pris.

Last edited:
Jag har mina gamla gråa Lindstrands kvar.
"Väl inkörda" men hela. Jackans membran har dock gjort sitt om det skall köras i regn menar jag...

Annars har jag mitt nya ställ till salu, storlek L... men det blir tält om han nu inte är större i omfånget än mig :)

Har även ett par nya stövlar i strl 43.

Last edited:
Jag har mina gamla gråa Lindstrands kvar.
"Väl inkörda" men hela. Jackans membran har dock gjort sitt om det skall köras i regn menar jag...

Annars har jag mitt nya ställ till salu, storlek L... men det blir tält om han nu inte är större i omfånget än mig :)

Jag ringer dig i morgon.

Tror nog jag har mina gamla Oxtar-stövlar och handskar kvar som jag fick för länge sen.

Kan kolla storlekar när jag kommer hem.

De får du B I L L I G T!

kör han själv, eller e det tänkt att han ska åka någon gång då o då ?

Spelar det någon roll? Man behöver väl samma utrustning oavsett om man kör ofta, då och då eller sitter bakpå? :va

Eller tänkte du mer på att det inte är riktigt lika noga med storlekar på allt, eftersom det kan vara okej om det är liiiite otympligt om man sitter bakpå? :)

Spelar det någon roll? Man behöver väl samma utrustning oavsett om man kör ofta, då och då eller sitter bakpå? :va

Eller tänkte du mer på att det inte är riktigt lika noga med storlekar på allt, eftersom det kan vara okej om det är liiiite otympligt om man sitter bakpå? :)

det var mest om han skulle låna i stället för & köpa

köpa för att åka 3-4 ggr e väl ganska onödigt ?

o självklart skall grejorna sitta ordentligt

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard