Behöver låna utrustning ett par veckor..

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Brorsonen flyttar in och innan vi hunnit skaffa grejor så behöver jag låna kläder till en som ser ut prexis som mig i både längd, vikt och skostorlek.

178cm 75 kilo 43 i storlek:Bugar

Om någon av er alla som "musklat" på er under vintern har nått att sälja så är även det av intresse till rätt pris.

Last edited:
Jag har mina gamla gråa Lindstrands kvar.
"Väl inkörda" men hela. Jackans membran har dock gjort sitt om det skall köras i regn menar jag...

Annars har jag mitt nya ställ till salu, storlek L... men det blir tält om han nu inte är större i omfånget än mig :)

Har även ett par nya stövlar i strl 43.

Last edited:
Jag har mina gamla gråa Lindstrands kvar.
"Väl inkörda" men hela. Jackans membran har dock gjort sitt om det skall köras i regn menar jag...

Annars har jag mitt nya ställ till salu, storlek L... men det blir tält om han nu inte är större i omfånget än mig :)

Jag ringer dig i morgon.

Tror nog jag har mina gamla Oxtar-stövlar och handskar kvar som jag fick för länge sen.

Kan kolla storlekar när jag kommer hem.

De får du B I L L I G T!

kör han själv, eller e det tänkt att han ska åka någon gång då o då ?

Spelar det någon roll? Man behöver väl samma utrustning oavsett om man kör ofta, då och då eller sitter bakpå? :va

Eller tänkte du mer på att det inte är riktigt lika noga med storlekar på allt, eftersom det kan vara okej om det är liiiite otympligt om man sitter bakpå? :)

Spelar det någon roll? Man behöver väl samma utrustning oavsett om man kör ofta, då och då eller sitter bakpå? :va

Eller tänkte du mer på att det inte är riktigt lika noga med storlekar på allt, eftersom det kan vara okej om det är liiiite otympligt om man sitter bakpå? :)

det var mest om han skulle låna i stället för & köpa

köpa för att åka 3-4 ggr e väl ganska onödigt ?

o självklart skall grejorna sitta ordentligt

*/ ?>
Back