Behöver hjälp

Nyfiken på din avatartext "köpt grisen i säcken", har du haft andra problem??

Jag hade min i 4 år och körde allt från crossbanor och enduro till snö och is samt asfalt. Vurpade några gånger osv men hojen gick alltid, aldrig några problem oavsett temperatur eller behandling. Enda frågetecknet jag hade var då förgasarna.

Jag tror/trodde att detta var motorcyklarnas pansarvagn som knappt kunde gå sönder?:yoparty

Möjligen har jag fått till det, böjde lite på hävarmen som trottlen hänger i, den låg emot mera på vänsterkanten. Jag provar en runda i morgon.

Angående sprängskissen så har jag en manual från en -04 men vet inte hur jag lägger in den.

En annan sak jag undrar över är om den är dynokittad eller inte, vissa påstår andra inte. Enligt manualen till -04 så heter nålen 5C5A vilket oxå står på min, någon som vet?

Grisen isäcken blev till bara för att jag trodde att detta skulle bli förbannat dyrt eftersom min lokala mc mek tar 650/timmen.

7/10
Nu har jag precis testat och det verkar helt OK, men som sagt är det någon som vet om det är samma bestyckning på min -00 som det är på en -04?

Och som svar till GBG Bandit, jag hoppas att det skall vara en pansarvagn för det var därför jag köpte den.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...