behöver hjälp med val av 125:a sm.

Svanen skrev:
Hur tjock?

Jag vet inte vad du menar men här är dimensionerna!

Bak: 150/60 17"
Fram: 110/70 17"

Mer vet jag inte..

Nu ska jag ut och tvätta henne innan det blir för kallt!
Kommer kanske en bild ikväll :hihi

Jag menade fälg dimensionerna :P men jag hittade dom på egenhand, och du har 4,25" bak och 3,5" fram om du vill veta :tomten

Jag vill nämligen sätta på 150 bak jag med men min fälg är "bara" 3,5" så det blir nog inte så.. Synd som fan att mx'en kostar 50' ny :död annars hade valet av 125a varit lätt!

Cyren skrev:
Jag menade fälg dimensionerna :P men jag hittade dom på egenhand, och du har 4,25" bak och 3,5" fram om du vill veta :tomten

Jag vill nämligen sätta på 150 bak jag med men min fälg är "bara" 3,5" så det blir nog inte så.. Synd som fan att mx'en kostar 50' ny :död annars hade valet av 125a varit lätt!

Ja lätt 2 taktare , men har man inte råd så blir det 4taktare , finns inte så mkt nackdelar me dem ändån , mer än att dem går som en "trimmad moppe" och är luftkylda , men dem låter skönare än 2takt och håller mkt bättre.

Ryder_ skrev:
Ja lätt 2 taktare , men har man inte råd så blir det 4taktare , finns inte så mkt nackdelar me dem ändån , mer än att dem går som en "trimmad moppe" och är luftkylda , men dem låter skönare än 2takt och håller mkt bättre.

Min är inte luftkyld :tuttar Monterade förövring i ett twinair filter i min idag :fyllisar

DJM skrev:
tror du att du ska sälja guld eller? fortfarande beggad ju.

Morre fick 30k för sin begagnad, varför skulle inte jag kunna få det?

3 pers som är intresserade för 30k innan jag ens satt ut annons på msn.

:hihi :hihi :hihi

Ljunghusen skrev:
Vad kostade den ny? :va

34 elr 35000:-.

Jag kan säga att som hojen står nu skulle jag hällre köpt hojen för 30000:- än en ny för 35000:-. Den är i nyskick, inte en repa. Allt fungerar kanon. Garanti på över 1.5 år kvar. Oljeslangen omdragen så det inte läcker vid bakhjuls/stopiies åkning. Handtagsskydd från acerbic (runt 1000:-). Crosstänka + miniskylt på köpet. Hojen kanske gått 250 mil.

Lätt mer värt det än en ny för 35000:- om man frågar mig.

Padde skrev:

Jag kan säga att som hojen står nu skulle jag hällre köpt hojen för 30000:- än en ny för 35000:-. Den är i nyskick, inte en repa. Allt fungerar kanon. Garanti på över 1.5 år kvar. Oljeslangen omdragen så det inte läcker vid bakhjuls/stopiies åkning. Handtagsskydd från acerbic (runt 1000:-). Crosstänka + miniskylt på köpet. Hojen kanske gått 250 mil.

Det får den som kollar på den avgöra jue :) om dem tkr den är fin osv :P , mvh

Padde skrev:

fyrtaktare ska inte ha olja ? :S lr har ja fel ?

Ryder_ skrev:
fyrtaktare ska inte ha olja ? :S lr har ja fel ?
Jo dom ska ha olja, men inte blandat med bensinen! oljan smörjer växellådan och vevhuset, rätta mig om jag har fel :rolleyes:

Padde skrev:

34 kostar den ny och man kan lätt pruta ner det nån tusing om man inte är stum :yoparty

Jag personligen hade inte köpt den hojen för mer än 28kkr om den hade varit i fint skick. Tycker det är roligare att köpa en ny hoj som man vet allt om från början.

THE_HOJ_NOOB skrev:
34 kostar den ny och man kan lätt pruta ner det nån tusing om man inte är stum :yoparty

Jag personligen hade inte köpt den hojen för mer än 28kkr om den hade varit i fint skick. Tycker det är roligare att köpa en ny hoj som man vet allt om från början.

aa, so man själv får köra in , styla etc , :D mvh. :banana

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back