behöver hjälp med val av 125:a sm.

Svanen skrev:
Hur tjock?

Jag vet inte vad du menar men här är dimensionerna!

Bak: 150/60 17"
Fram: 110/70 17"

Mer vet jag inte..

Nu ska jag ut och tvätta henne innan det blir för kallt!
Kommer kanske en bild ikväll :hihi

Jag menade fälg dimensionerna :P men jag hittade dom på egenhand, och du har 4,25" bak och 3,5" fram om du vill veta :tomten

Jag vill nämligen sätta på 150 bak jag med men min fälg är "bara" 3,5" så det blir nog inte så.. Synd som fan att mx'en kostar 50' ny :död annars hade valet av 125a varit lätt!
 
Cyren skrev:
Jag menade fälg dimensionerna :P men jag hittade dom på egenhand, och du har 4,25" bak och 3,5" fram om du vill veta :tomten

Jag vill nämligen sätta på 150 bak jag med men min fälg är "bara" 3,5" så det blir nog inte så.. Synd som fan att mx'en kostar 50' ny :död annars hade valet av 125a varit lätt!

Ja lätt 2 taktare , men har man inte råd så blir det 4taktare , finns inte så mkt nackdelar me dem ändån , mer än att dem går som en "trimmad moppe" och är luftkylda , men dem låter skönare än 2takt och håller mkt bättre.
 
Ryder_ skrev:
Ja lätt 2 taktare , men har man inte råd så blir det 4taktare , finns inte så mkt nackdelar me dem ändån , mer än att dem går som en "trimmad moppe" och är luftkylda , men dem låter skönare än 2takt och håller mkt bättre.

Min är inte luftkyld :tuttar Monterade förövring i ett twinair filter i min idag :fyllisar
 
DJM skrev:
tror du att du ska sälja guld eller? fortfarande beggad ju.

Morre fick 30k för sin begagnad, varför skulle inte jag kunna få det?

3 pers som är intresserade för 30k innan jag ens satt ut annons på msn.

:hihi :hihi :hihi

Ljunghusen skrev:
Vad kostade den ny? :va

34 elr 35000:-.

Jag kan säga att som hojen står nu skulle jag hällre köpt hojen för 30000:- än en ny för 35000:-. Den är i nyskick, inte en repa. Allt fungerar kanon. Garanti på över 1.5 år kvar. Oljeslangen omdragen så det inte läcker vid bakhjuls/stopiies åkning. Handtagsskydd från acerbic (runt 1000:-). Crosstänka + miniskylt på köpet. Hojen kanske gått 250 mil.

Lätt mer värt det än en ny för 35000:- om man frågar mig.
 
Padde skrev:
Morre fick 30k för sin begagnad, varför skulle inte jag kunna få det?

3 pers som är intresserade för 30k innan jag ens satt ut annons på msn.

:hihi :hihi :hihi



34 elr 35000:-.

Jag kan säga att som hojen står nu skulle jag hällre köpt hojen för 30000:- än en ny för 35000:-. Den är i nyskick, inte en repa. Allt fungerar kanon. Garanti på över 1.5 år kvar. Oljeslangen omdragen så det inte läcker vid bakhjuls/stopiies åkning. Handtagsskydd från acerbic (runt 1000:-). Crosstänka + miniskylt på köpet. Hojen kanske gått 250 mil.

Lätt mer värt det än en ny för 35000:- om man frågar mig.

Det får den som kollar på den avgöra jue :) om dem tkr den är fin osv :P , mvh
 
Padde skrev:
Morre fick 30k för sin begagnad, varför skulle inte jag kunna få det?

3 pers som är intresserade för 30k innan jag ens satt ut annons på msn.

:hihi :hihi :hihi



34 elr 35000:-.

Jag kan säga att som hojen står nu skulle jag hällre köpt hojen för 30000:- än en ny för 35000:-. Den är i nyskick, inte en repa. Allt fungerar kanon. Garanti på över 1.5 år kvar. Oljeslangen omdragen så det inte läcker vid bakhjuls/stopiies åkning. Handtagsskydd från acerbic (runt 1000:-). Crosstänka + miniskylt på köpet. Hojen kanske gått 250 mil.

Lätt mer värt det än en ny för 35000:- om man frågar mig.

fyrtaktare ska inte ha olja ? :S lr har ja fel ?
 
Ryder_ skrev:
fyrtaktare ska inte ha olja ? :S lr har ja fel ?
Jo dom ska ha olja, men inte blandat med bensinen! oljan smörjer växellådan och vevhuset, rätta mig om jag har fel :rolleyes:
 
Padde skrev:
Morre fick 30k för sin begagnad, varför skulle inte jag kunna få det?

3 pers som är intresserade för 30k innan jag ens satt ut annons på msn.

:hihi :hihi :hihi



34 elr 35000:-.

Jag kan säga att som hojen står nu skulle jag hällre köpt hojen för 30000:- än en ny för 35000:-. Den är i nyskick, inte en repa. Allt fungerar kanon. Garanti på över 1.5 år kvar. Oljeslangen omdragen så det inte läcker vid bakhjuls/stopiies åkning. Handtagsskydd från acerbic (runt 1000:-). Crosstänka + miniskylt på köpet. Hojen kanske gått 250 mil.

Lätt mer värt det än en ny för 35000:- om man frågar mig.

34 kostar den ny och man kan lätt pruta ner det nån tusing om man inte är stum :yoparty

Jag personligen hade inte köpt den hojen för mer än 28kkr om den hade varit i fint skick. Tycker det är roligare att köpa en ny hoj som man vet allt om från början.
 
THE_HOJ_NOOB skrev:
34 kostar den ny och man kan lätt pruta ner det nån tusing om man inte är stum :yoparty

Jag personligen hade inte köpt den hojen för mer än 28kkr om den hade varit i fint skick. Tycker det är roligare att köpa en ny hoj som man vet allt om från början.

aa, so man själv får köra in , styla etc , :D mvh. :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top