behöver hjälp med namn

lars1one

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
Yamaha FJ1200
hej, tänkte starta en liknande sida till blocket med lite andra funktioner, men det ska handla om annonser..

kan ni komma på några bra namn, dom jag kom på är redan upptagna..

alltså en www.??????.se adress

tackar : )

lars1one skrev:
hej, tänkte starta en liknande sida till blocket med lite andra funktioner, men det ska handla om annonser..

kan ni komma på några bra namn, dom jag kom på är redan upptagna..

alltså en www.??????.se adress

tackar : )

Tycker du det är lönt? det ringer folk varje dag till pappas företag och vill att han ska köpa reklam plats på dom nya ställerna som ska vara som blocket och det har inte gett ett skit för folk hittar inte sajterna.

Therudeboy skrev:
Tycker du det är lönt? det ringer folk varje dag till pappas företag och vill att han ska köpa reklam plats på dom nya ställerna som ska vara som blocket och det har inte gett ett skit för folk hittar inte sajterna.

japp, jag vet, därför är det viktigt med ett bra namn och reklam.

anledningen till att jag väljer just det här är för att det nästan inte kostar något att starta, den utrustning och uppkoppling som behövs har jag redan..

så ett försök tycker jag att det är värt iallafall

mvh Christopher

lars1one skrev:
japp, jag vet, därför är det viktigt med ett bra namn och reklam.

anledningen till att jag väljer just det här är för att det nästan inte kostar något att starta, den utrustning och uppkoppling som behövs har jag redan..

så ett försök tycker jag att det är värt iallafall

mvh Christopher

Då kan jag inte göra annat än att lycka till //mvh Kristoffer som det ska stavas ;) :hej

Mycket bra idé

Det behövs en ny site som konkurerrar med blocket som blivit dyrt att annonsera på samt att det behövs nog säkert nån som slår dem lite på näsan lite så de inte tror de är störst, bäst å vackrast.

Nått bra namn på siten har jag dock inte men jag önskar dig lycka till och jag är het på att testa siten så fort du får liv i den ;)

:tummenupp

/oXydex

Last edited:
oXydex skrev:
Mycket bra idé

Det behövs en ny site som konkurerrar med blocket som blivit dyrt att annonsera på samt att det behövs nog säkert nån som slår dem lite på näsan lite så de inte tror de är störst, bäst å vackrast.

Nått bra namn på siten har jag dock inte men jag önskar dig lycka till och jag är het på att testa siten så fort du får liv i den ;)

:tummenupp

/oXydex

japp, finns ingen stor gratissida för annonser just nu, tänkte köra gratis ett år eller två.. om det går att genomföra

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...