paulo
Ny medlem
TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ BANNA.FRAM OCH B-600RRÄR 15-47ELLER 16-47paulo skrev:TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ midlanda BANNA.FRAM OCH B-600RR

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ BANNA.FRAM OCH B-600RRÄR 15-47ELLER 16-47paulo skrev:TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ midlanda BANNA.FRAM OCH B-600RR

paulo skrev:TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ BANNA.FRAM OCH B-600RR
ÄR 15-47ELLER 16-47![]()
750-R skrev:Kör med 14-46 på midlanda, då tar det precis slut på växlarna innan bromsningen på långrakan. Honda CBR 600 RR -03. Äju som Andreas säger minst 40 olika saker som spelar in, bara att prova och nöta varv på varv för att se vad som funkar.![]()
:corn
.Snärtaren skrev:Beror på hur fort du kör/vilken BANA/vilken hoj/vilken växel du har bäst driv på.
Prova dig fram, finns mycket tid att spara med rätt drevning.
Lycka till!
.Tja.. 14-46 passar utmärkt på din hoj, men tänk på att den har en kittad låda. jag skullje tro att 14-47 är bättre på en orginal honda...tro mej jag har kört många många mil med honda på denna bana (mittsverige). mvh marcus lindström750-R skrev:Kör med 14-46 på midlanda, då tar det precis slut på växlarna innan bromsningen på långrakan. Honda CBR 600 RR -03. Äju som Andreas säger minst 40 olika saker som spelar in, bara att prova och nöta varv på varv för att se vad som funkar.![]()
okej#47 ss600 skrev:.Tja.. 14-46 passar utmärkt på din hoj, men tänk på att den har en kittad låda. jag skullje tro att 14-47 är bättre på en orginal honda...tro mej jag har kört många många mil med honda på denna bana (mittsverige). mvh marcus lindström
-tackmillemannen skrev:Du gillar verkligen smilegubbar. Ang drevning så är det väl bara att prova vad som passar just dej.[/QUO ja jag gillar smilegubbar : ::
![]()
![]()
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |