Behöver hjälp med drev

paulo

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2006
Hoj
R1 05-honda 600 98 RACING .pocketbike R1 .suzuki 125
:Bugar TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ BANNA.FRAM OCH B-600RR

paulo skrev:
:Bugar TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ midlanda BANNA.FRAM OCH B-600RR
ÄR 15-47ELLER 16-47 :va

Last edited:
Drev

Beror på hur fort du kör/vilken BANA/vilken hoj/vilken växel du har bäst driv på.
Prova dig fram, finns mycket tid att spara med rätt drevning.

Lycka till!

paulo skrev:
:Bugar TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ BANNA.FRAM OCH B-600RR

ÄR 15-47ELLER 16-47 :va

Kör med 14-46 på midlanda, då tar det precis slut på växlarna innan bromsningen på långrakan. Honda CBR 600 RR -03. Äju som Andreas säger minst 40 olika saker som spelar in, bara att prova och nöta varv på varv för att se vad som funkar. :tummenupp

:fyllisar
750-R skrev:
Kör med 14-46 på midlanda, då tar det precis slut på växlarna innan bromsningen på långrakan. Honda CBR 600 RR -03. Äju som Andreas säger minst 40 olika saker som spelar in, bara att prova och nöta varv på varv för att se vad som funkar. :tummenupp

:mattias :corn
Snärtaren skrev:
Beror på hur fort du kör/vilken BANA/vilken hoj/vilken växel du har bäst driv på.
Prova dig fram, finns mycket tid att spara med rätt drevning.

Lycka till!
.

Drevning...

750-R skrev:
.Tja.. 14-46 passar utmärkt på din hoj, men tänk på att den har en kittad låda. jag skullje tro att 14-47 är bättre på en orginal honda...tro mej jag har kört många många mil med honda på denna bana (mittsverige). mvh marcus lindström

#47 ss600 skrev:
.Tja.. 14-46 passar utmärkt på din hoj, men tänk på att den har en kittad låda. jag skullje tro att 14-47 är bättre på en orginal honda...tro mej jag har kört många många mil med honda på denna bana (mittsverige). mvh marcus lindström
okej :2cool :pannkyss -tack

Du gillar verkligen smilegubbar. Ang drevning så är det väl bara att prova vad som passar just dej.

millemannen skrev:
Du gillar verkligen smilegubbar. Ang drevning så är det väl bara att prova vad som passar just dej.[/QUO ja jag gillar smilegubbar : : :mattias : :fatta! :(

Last edited:
*/ ?>
Back