paulo
Ny medlem

ÄR 15-47ELLER 16-47paulo skrev:TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ midlanda BANNA.FRAM OCH B-600RR

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ÄR 15-47ELLER 16-47paulo skrev:TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ midlanda BANNA.FRAM OCH B-600RR
paulo skrev:TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ BANNA.FRAM OCH B-600RR
ÄR 15-47ELLER 16-47![]()
750-R skrev:Kör med 14-46 på midlanda, då tar det precis slut på växlarna innan bromsningen på långrakan. Honda CBR 600 RR -03. Äju som Andreas säger minst 40 olika saker som spelar in, bara att prova och nöta varv på varv för att se vad som funkar.![]()
.Snärtaren skrev:Beror på hur fort du kör/vilken BANA/vilken hoj/vilken växel du har bäst driv på.
Prova dig fram, finns mycket tid att spara med rätt drevning.
Lycka till!
.Tja.. 14-46 passar utmärkt på din hoj, men tänk på att den har en kittad låda. jag skullje tro att 14-47 är bättre på en orginal honda...tro mej jag har kört många många mil med honda på denna bana (mittsverige). mvh marcus lindström750-R skrev:Kör med 14-46 på midlanda, då tar det precis slut på växlarna innan bromsningen på långrakan. Honda CBR 600 RR -03. Äju som Andreas säger minst 40 olika saker som spelar in, bara att prova och nöta varv på varv för att se vad som funkar.![]()
okej#47 ss600 skrev:.Tja.. 14-46 passar utmärkt på din hoj, men tänk på att den har en kittad låda. jag skullje tro att 14-47 är bättre på en orginal honda...tro mej jag har kört många många mil med honda på denna bana (mittsverige). mvh marcus lindström
millemannen skrev:Du gillar verkligen smilegubbar. Ang drevning så är det väl bara att prova vad som passar just dej.[/QUO ja jag gillar smilegubbar : ::
![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |