Behöver hjälp med drev

paulo

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2006
Hoj
R1 05-honda 600 98 RACING .pocketbike R1 .suzuki 125
:Bugar TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ BANNA.FRAM OCH B-600RR

paulo skrev:
:Bugar TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ midlanda BANNA.FRAM OCH B-600RR
ÄR 15-47ELLER 16-47 :va

Last edited:
Drev

Beror på hur fort du kör/vilken BANA/vilken hoj/vilken växel du har bäst driv på.
Prova dig fram, finns mycket tid att spara med rätt drevning.

Lycka till!

paulo skrev:
:Bugar TJA.VAD KÖR NI FÖR DREV PÅ BANNA.FRAM OCH B-600RR

ÄR 15-47ELLER 16-47 :va

Kör med 14-46 på midlanda, då tar det precis slut på växlarna innan bromsningen på långrakan. Honda CBR 600 RR -03. Äju som Andreas säger minst 40 olika saker som spelar in, bara att prova och nöta varv på varv för att se vad som funkar. :tummenupp

:fyllisar
750-R skrev:
Kör med 14-46 på midlanda, då tar det precis slut på växlarna innan bromsningen på långrakan. Honda CBR 600 RR -03. Äju som Andreas säger minst 40 olika saker som spelar in, bara att prova och nöta varv på varv för att se vad som funkar. :tummenupp

:mattias :corn
Snärtaren skrev:
Beror på hur fort du kör/vilken BANA/vilken hoj/vilken växel du har bäst driv på.
Prova dig fram, finns mycket tid att spara med rätt drevning.

Lycka till!
.

Drevning...

750-R skrev:
.Tja.. 14-46 passar utmärkt på din hoj, men tänk på att den har en kittad låda. jag skullje tro att 14-47 är bättre på en orginal honda...tro mej jag har kört många många mil med honda på denna bana (mittsverige). mvh marcus lindström

#47 ss600 skrev:
.Tja.. 14-46 passar utmärkt på din hoj, men tänk på att den har en kittad låda. jag skullje tro att 14-47 är bättre på en orginal honda...tro mej jag har kört många många mil med honda på denna bana (mittsverige). mvh marcus lindström
okej :2cool :pannkyss -tack

Du gillar verkligen smilegubbar. Ang drevning så är det väl bara att prova vad som passar just dej.

millemannen skrev:
Du gillar verkligen smilegubbar. Ang drevning så är det väl bara att prova vad som passar just dej.[/QUO ja jag gillar smilegubbar : : :mattias : :fatta! :(

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...