Behöver hjälp, crossbyte!

Byte mot yzf 426?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Det bästa du kan köpa för ditt ändamål är nog en yz450f 06-. Tidigare modeller är inte riktigt att lita på enligt min erfarenhet. Ha de :tummenupp

kastar mig in å kapar en del av tråden, funderar på att förlänga säsongen och återta skogsåkandet..har dock bara kört 2-takts cross innan men men

http://www.blocket.se/vi/19225170.htm?ca=4_s är denna nåt att kika på och hur står sig priset på denna, värd?

Rätt pris men är du i behov av en 525:a. Min erfarenhet säger att det inte behövs mer än hälften om du ska åka i skogen.:hojsmilie

Det bästa du kan köpa för ditt ändamål är nog en yz450f 06-. Tidigare modeller är inte riktigt att lita på enligt min erfarenhet. Ha de :tummenupp

Jag kan tänka mig de! Kör sj yzf 450 -03 trivs ruskigt bra med den..jävligt nice att köra! Så blir de uppdatering bland crossarna blir det troligtvis en ny crf/yzf 450:D
Varför inte o lita på?:)

Det var väl ingen av dom där som var anmärkningsvärt billig?Inga större problem att hitta -07:or för runt 30k heller.

What? Ere så? Tycker de flesta crossarna som ligger ute nu är j*vligt dyra för sin års..:tuttar

Last edited:
Rätt pris men är du i behov av en 525:a. Min erfarenhet säger att det inte behövs mer än hälften om du ska åka i skogen.:hojsmilie

jovisst det är sant men lite av effektkåt samtidigt och sen kommer dom lv-reggad och har ett grymmt vridmoment, ne får bli en sån eller reggad crf450 i Januari:)

Ist för att få hojen såld vart den stulen inatt...vad är det för fel på folk..många verkar ha svårt att skilja på 'ditt och mitt'
Lås fast era hojar!!!!:gråta

Tråkigt! jag har min cross försäkrad, annars hade jag fan inte kunnat sova om nätterna (bor i sthlm-förort). Jag skulle satsat på 250f men det beror ju på vad man är ute efter.

Jag kan tänka mig de! Kör sj yzf 450 -03 trivs ruskigt bra med den..jävligt nice att köra! Så blir de uppdatering bland crossarna blir det troligtvis en ny crf/yzf 450:D
Varför inte o lita på?:)

Växelådan har sina fel och brister på tidigare mod. Beror väl iofs hur hårt du stressar den...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph